פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת חשבונית עבור מתנה למגזיןם מנטה למקבל המתנה במקום למשלם המתנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב


אני כל כך מעוצבנת !
לפני שנתיים עשיתי לעצמי מגזין מנטה ובכל פעם היתה תקלה בהגעת המגזין...ובכל פעם הייתי צריכה להתקשר למוקד של ידיעות מנויים שהיה צריך לבדוק מה מי ולמה..
בקיצור אחרי שבכל פעם העיתון לא היה מגיע...החלטתי לבטל את המנוי ולקנות את המגזין בפיצוציה או בכל חנות שמוכרת עיתונים..

הרומן לא נגמר..

לפני שנה החלטתי לקנות מתנה לחברה טובה ועשיתי לה מנוי למגזין מנטה.
מתנה זו מתנה
אתם הייתם מביאים לחברה מתנה קודם הייתם טורחים לשלוח אליה בדואר את חשבונית סכום המתנה+קבלה לא נראה לי שהייתם עושים זאת?
אז זה מה שמנטה עשו...
אוקיי, טועים טעות..כל כך חוסר טאקט לשלוח חשבונית כשציינתי בפורש שזו מתנה...
להגיד לכם שהמגזין הגיע בזמן?
ממש לא, ושוב חיוג למוקד ושוב פרטים ושוב מוקדן שצריך לספר לו הכל מהתחלה..עצבים !
והמוקדן כל פעם משאיר אותי על המתנה ...
ובסוף המגזין מגיע..

השנה רציתי לעשות מנוי מתנה לחברה אחרת...חובבת בריאות וספורט.
הגדרתי בפני המוקדנית 100 פעם שלא ישלחו אל החברה בטעות את החשבונית, מצידי שיזרקו אותה לפח, העיקר שלא ישלחו אליה.
המוקדנית האדיבה ששמחה שעשיתי אצלה מנוי (נדמה לי ששמה אורית) (בונוס) ביקשה את כתובתי כדי לשלוח אליי את החשבונית וכך לא תיווצר טעות..
הסכמתי כי כך חשבתי שאין סיכוי שישלחו אל החברה את החשבונית של המנוי...

לפני שבוע, מתקשרת אליי החברה ואומרת לי שהמתנה שקניתי לה יקרה..והיא אמרה שהיא לא קיבלה את המגזין (שכנראה עוד לא יצא אליה המעודכן) אך היא קיבלה מכתב ממגזין מנטה...שבמקום לברך אותה על כך שהיא מנויה חדשה..(רעיון למחלקת מכירות) ועל כך שנוצר קשר חדש בינה לבינם...
מה עשו?

שלחו אליה את החשבונית !!!!!!!!!!!!!!!!!!
זאת מתנה - זה כל כך חוס טאקט ובפעם השניה
דיברתי עם עוד מוקדן בידיעות מנויים (שאחראים כאמור גם על מנטה) וביקשתי לדבר עם אחראי משמרת או מנהל כלשהו...
הבחור (ששם משפחתו " שגיא מעודד") סירב לתת לי אחראי
השאיר אותי 5 דקות על הקו !!!
כשממתינים זה נראה כמו נצח !!

ולבסוף אמר לי שאתן לו שוב פרטים (אחרי שכבר סיפרתי לו את כל הסיפור שלעיל) ויחזרו אליי מתישהו !
וכל זה אחרי שחיכיתי את כל הזמן הזה ואחרי שסיפרתי לו את הסיפור שלעיל, למה לספר שוב לאותו אחד ?
ביקשתי שלא יחזרו אליי וניתקתי!

נעשה לי עוול
ביזבזתי את זמני ולשווא

ואני עוד חשבתי שבגלל שעברתי דירה אולי כדאי שאעשה מנוי לעצמי אולי בגלל שעברתי דירה אקבל את העיתון כמו שצריך (אגב אני מנויה על לאשה) באיזור החדש אליו עברתי אין בעיות עם שליח שמביא המגזין !!
אך אני לא רוצה להתקל בבעיות של מנטה

מה לעשות?
למי לכתוב?
למנכ"ל מנטה?
מה זה יעזור הטעות והעגמת נפש נגרמו !

עכשיו אחרי שעוד רציתי לעשות לעצמי מנוי חדש ואף לחדש את המנוי לחברה שעשיתי לה מנוי לפני שנה כמתנה
אני חוששת שלא אעשה זאת בכלל
אמשיך לקנות מנטה אם בכלל בחנות
ולחברה אקנה מתנה אחרת

מרגישה מרומה וטיפשה שכך המערכת עושה ממני צחוק

עלבון סוג הנזק :
התייחסות והתנצלות- טיפול אישי ולא חובבני. פיצוי. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט, אחראית פנ שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

שוחחנו עמה טלפונית וטיפלנו באופן יסודי בדברים.
ברצוני להודות לגב' ברקוביץ על שבחרה לחדש את המנוי לירחון לשנה נוספת,
אנו נשקיע את מירב המאמצים על מנת ששביעות רצונה תהיה מלאה.


בכבוד רב,

איריס טשקנט
אחראית פניות הציבור
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה