פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף מאבי על מנוי שבוטל ,בעיות לאורך כל הדרך ואי התייחסות וקבלת תשובות! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מנורת המאור 2 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל בזה שקבלתי מכתב בדואר שממוען לאבי שבכלל גר בצפון הארץ (נצרת עילית),
כשפתחתי את המכתב גליתי שנציגת שירות בשם "מיטל" החליטה על דעת עצמה לחדש לי את המינוי,
מבלי לדבר איתי ,מבלי לשאול "גברתי איך תרצי לשלם?" מה שהכי הצחיק אותי זה שעשו החלאה בין החשבון שלי לזה של אבי רק בגלל שהוא בעצמו מנוי לעיתון ידיעות אחרונות, לאישה ופנאי פלוס אם אינני טועה .
בהסכם לרכישת מנוי שקבלתי בדואר צויין מספר הזהות שלי וחוייב כרטיס האשראי של אבי!
בנוסף לכך הופיעה מדבקה שהכעיסה אותי מאוד ובה נכתב "מחיר המבצע כפוף להישארותך כמנוי פעיל לעיתון "לאישה" במידה ויבוטל המנוי ל"לאישה" יעודכן מחיר המגזין למחיר הרגיל"!!!

עשיתי מנוי עצמאי עם אמצעי תשלום שונה משל אבי, אני מתגוררת בתל אביב , אני לא בטוחה שאני יודעת בכלל על איזה עיתונים הם מנויים שם בצפון! למה אני צריכה להיות כפופה להישארותה של אימי עם מנוי הלאישה ?!?!

שוחחתי עם נציגת שירות שהביעה פליאה לגבי המדבקה שכל כך הכעיסה אותי ולא הבינה את עניין ההחלאה עם אמצעי התשלום, לקח לחבר'ה שם שבועיים וחצי לבדוק מה באמת קרה, מישהו שם טען שהאזינו לשיחות ובדקו את אמיתות העניין! מעולם לא שוחחתי עם נציגת שירות בשם מיטל !
והסכם רכישת המנוי עם המדבקה המעצבנת עדיין תלוי לי על המקרר! נציגי השירות הביעו ספק,
רציתי לעזור להם ולפקסס את ההסכם ! כדי שיבינו שאני אכן דוברת אמת! שאינני הוזה או בודה סיפורים!!! (המכתב עדיין תלוי על המקרר שלי!).

לבסוף הבינו שחלה טעות! העבירו אותי לנציג שירות חצוף בשם שי, ביקשתי ממנו להרהר לאור המצב שהיה על העניין אם אני רוצה בכלל להמשיך עם המנוי או לא, הבחור החליט לפצוח באיומים שאם השיחה הזאת תסתיים אאבד את הזכות למבצע של 14.5 שקלים לחודש למנוי ושאם הוא מנתק ואתקשר שוב לנציג אחר אקבל מחיר רגיל! הרגשתי כאילו הוא מכוון לי אקדח לרקה!
מצד אחד אני חושבת "מי אתה בכלל שתאיים עלי ככה?!? באיזה זכות אתה תוקף אותי ?!?"
מצד שני חשבתי על כך שאינני צריכה להתעצבן שאשלם כרגיל למנוי שנתי בתשלום אחד וכך יהיה לי שקט לשנה שלמה.
למרות שהיה לי חשק אדיר לסיים את השיחה והמנוי, בזמן שהבחור לא מספיק להכעיס אותי ולנתק את השיחה ,לא יודעת למה הסכמתי לתוקפנות הזאת ונתתי את פרטי האשראי.
ביקשתי תשלום אחד וייחלתי לשקט בעתיד ,בלי בעיות ,בלי טעויות, ובלי טלפונים מיותרים...
לא עבר חודש אני רואה בחיובי האשראי שחויבתי על עיתון לאישה ! לאישה ? אני? לא הבנתי מה הקשר?!?
ושוב שיחה לנציגת שירות מקסימה בשם מירי אילן שניסתה לעזור , ושוב אני ממתינה בערך חצי שעה על הקו רק כדי לקבל תשובה.
ושוב אני מגלה שעשו בעיות, את החיוב החד פעמי שלי לעיתון GO הורידו מאבי, ואילו את החיוב של אימי לעיתון לאישה הורידו ממני!

את החיוב לעיתון לאישה השארתי כך ,אין לי זמן מיותר וכוח להתקשר לחברת האשראי להמציא להם סיפור בדוי שאין לי מנוי ולהתחנן שיבטלו,
ביקשתי שיבטלו את חיוב האשראי של אבי ,ושיבטלו לי בכלל את המנוי לעיתון GO,
נאלצתי להמתין עד ש"הנציג המאיים" יחזור אלי שוב.
הוא ברוב חוצפתו שוב העלה את כעסי וטען שזאת טעות אנוש, שאני לוקחת דברים קשה מידי, ושאני חושבת שהכל נעשה בכוונה?
השבתי לו שאם הדבר היה נעשה בכוונה אני מאמינה שהוא לא היה גורם לי לשלם על מנוי לעיתון לאישה ,אלא היה עושה קניות לעצמו עם כרטיס האשראי שלי בסכום כפול ומכופל!
ביקשתי שיבטל את התשלום החד פעמי לעיתון מהאשראי של אבי, ושיבטל לי בכלל את המנוי,
הוא שוב התעצבן ותקף, אך הפעם החלטתי שהגיעו מים עד נפש !
נכון שרכישת העיתון תהיה יותר יקרה מהמבצע שהוצע לי , אך אני מעדיפה לגשת בכל חודש לקיוסק הקרוב לביתי ולרכוש את העיתון, בלי בעיות, בלי תקלות, בלי נציגי שירות חצופים שמעוררים בכל פעם מחדש את עצבי הרדומים! בלי חכות שיבררו האם אני אכן דוברת אמת! בלי לשמוע במשך חצי שעה את צליל ההמתנה ! בלי לבזבז זמן יקר ! למרות שכשאני חושבת על זה יצא לי החשק לקרוא את העיתון בכלל!!! ואולי עדיף לעשות מנוי לעיתון אחר!

הנציג החצוף אכן פנה אלי שוב כי שלחתי מכתב למערכת ידיעות מנויים/ YNET ולעיתון GO שידעו איזה עבודה "מצויינת" עושים נציגי השירות שלהם,
אילו היו מציעים לי פיצוי ואפילו הקטן שביותר הייתי שוקלת לחדש את המינוי.

חשבתי הסיפור מאחורי שהתשלום שהורידו לאבי על המנוי שביקשתי בתשלום אחד לכל השנה בוטל, והיום להפתעתי אני שומעת ממנו כי בתאריך 19/4 ירד לו סכום מדוייק של 168 שקלים ! על המנוי לשנה
התאריך היום הוא 13.5.12 וזה אומר שלא רק נגנבו מאבי 168 שקלים!
אלא שאפילו אם הדבר נעשה בתום לב והמינוי בוטל לא קיבלתי עיתון בכלל!!!

אני מבקשת א. שיחזירו לאבי את הכסף אשר נגנב ממנובמהרה, ולא אפנה לעורך דין !
ב. שיחזור אלי מישהו חוץ מנציג השירות הזה ויתן לי תשובות על כל ההתנהלות הזאת!

ביקשתי שיחזרו אלי , אבי ביקש שיחזרו אליו מנהל או מישהו בעל סמכות גדולה יותר מנציגי השירות והוא עד היום ממתין!
כנראה שהלקוחות שלכם לא חשובים לכם! לא איכפת שם למישהו שעושים שוב ושוב ושוב טעויות אנוש ! שאנשים מבזבזים כסף! טלפונים! וזמן יקר !
רק כדי לסדר שוב ושוב ושוב את הטעויות!

אני מצפה שמישהו יחזור אלי עם תשובות! ושאבי יקבל את הכסף בחזרה !

תודה ולא תודה
נוי

עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מצפה שמישהו יחזור אלי עם תשובות! ושאבי יקבל את הכסף בחזרה ! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה