פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
שינה עובד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

לפני מספר חודשים הצטרפתי להיות מנוי ב"ידיעות אחרונות" במהלך השיחה (וחזרתי על זה שוב ושוב) נאמר לי כי אין לי כל התחייבות ואוכל לבטל את המנוי בכל מועד.
לאחר מספר פעמים שהעיתון לא הגיע בזמן ו/או לא הגיע בכלל (לאחר כל תלונה מול מוקד המנויים/שירות הלקוחות ביקשתי לבטל את המנוי נעניתי בשיטה של זיכוי על אותו השבוע. לאחר כחצי שנה - החלתטי להתקשר לידעות מנויים ולבטל את המנוי, נציגת השירות הודיעה לי חגיגית, כי איני יכול לבטל את המנוי לפני תום מועד ההתחייבות (יולי 2013) וזאת לאחר שנאמר כי אין התחייבות. ובמידה ואבטל את המנוי לפני תום המועד, אאלץ לשלם את ההפרשים בסך כ1500 ש"ח!!!!

ברצוני לבטל את העיסקה ולהפרד מאלה שלא עומדים במילתם / הבטחתם. ככה הם פשוט אונסים את הלקוחות לתקופת זמן - יש לבדוק אפשרות לבצע את ביטולי מנויים כאלה בדומה לביטול עסקת סלולאר - ללא התחייבות!!

שבת שלום.
עלבון סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר!!!! פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה