פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת מכירות אגרסבית למי שהתנתק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לתומי עשיתי מנויי להוריי בידיעות אחרונות, לאחר תקופה ארוכה לצערי הורי המבוגרים הפסיקו לקרוא בכלל (כל דבר)
התקשרתי לבטל את המנוי, תהליך שאמור להיות פשוט. הבחורה הראשונה שענתה לי אמרה שהיא צריכה להעביר אותי למחלקת שימור לקוחות. זה תהליך שאני עוד מבין ומקובל בהרבה חברות.
לאחר שהתייבשתי על הקו כ 15 דקות ענתה בחורה, הסברתי לה שאני לא מעוניין יותר, הסברתי לה את הסיבה. אולם הבחורה לא הרפתה הציעה עוד חבילה ועוד חבילה. למרות שהסברתי לה שזה בכלל לא עניין של כסף ואין לי צורך. לבסוף כשסבלנותי פקעה מהנסיונות האגרסיביים (כל השטויות של המנהלת אישרה לי ...) והרמתי קולי היא ביטלה לי את המנוי.
עד כאן הייתי יכול לחשוב שנתקלתי ספיציפית בסוכנת מכירות בעייתית. למחרת בעבודה סיפרתי לאנשים על כך, הרבה חייכו וסיפרו לי חוויות "קרב" דומות עם ידיעות אחרונות. והזהירו אותי שזה עוד לא נגמר.
ואכן עוד באותו יום (למחרת ביטול המנויי) התקשרו מידיעות אחרונות עם "הצעה מדהימה" חזרתי ואמרתי להם שזו כבר הטרדה הודעתי חד משמעית שאני לא מעוניין שיתקשרו אלי בנושא מנוי יותר.
חצי שעה לאחר מכן, שוב שיחה מידיעות אחרונות הפעם כבר הרמתי קולי ואיימתי אליהם בתביעה מאחר שהם כבר גובלים בהטרדה.
שעה לאחר מכן שוב טלפון מידיעות אחרונות ולאחר חצי שעה שוב טלפון
5 פעמים ידיעות אחרונות היתקשרו אלי ביום אחד למרות סרובי ובקשתי המפורשת שאני רואה בכך הטרדה.
בברור מסתבר שזו שיטת מכירה נפוצה של ידיעות אחרונות.
אני יודע ,שאני לעולם, גם אם ידיעות ישלמו לי, לא אשתמש במוצר שלהם. ומעכשיו גם אזהיר כל אדם שלא יעז למסור את מספר הטלפון שלו לידיעות אחרונות.
מאחר שיש לי הרגשה שלא שמעתי את המילה האחרונה מהם והם ימשיכו להטריד חשבתי לנכון לפרסם בפורומים רבים ככל האפשר את ההזהרה הזו

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה