פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי ללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתור מנוי על ידיעות ובלייזר וכך גם משפחתי המורחבת החלטנו להפסיק את המנוי לאלתר עקב חיוב יתר מכרטיס האשראי שלנו.
כל חודש שילמתי 109 ש"ח לחודש (ואנחנו מנויים כבר 10 שנים כמעט) עד שיום אחד אני רואה חיוב של 170 שקל בערך בפרוט הכרטיס.
כשפניתי לשרות הלקוחות נאמר לי שנגמר המבצע והם הקפיצו את המחיר מאחר ולא התקשרתי לחדש אותו, אז אוקיי כולם יודעים את התרגיל המסריח הידוע אבל בענין הספציפי הזה אני סגרתי עם נציג השרות שהמבצע הוא לשנה ולא ל-3 חודשים. לא רק שסרבו להחזיר לי זיכוי עוד דרשו שאשלם 119 שקל כל חודש על המשך המנוי.
הכסף הוא ממש לא הענין פה אלא ההרגשה שדופקים אותך מאחורי הגב כי ממש במקרה ראיתי את פירוט החיובים בויזה.
לבסוף שביקשתי לבטל את המנויים שלי מרחו אותי שבוע עד שביטלו.
בעקבותי ביטלו עוד הרבה ממשפחתי ומחברי לעבודה שעברו לעיתון מתחרה.
עלבון סוג הנזק :
להתיחס ללקוחות בצורה קצת אחרת ולא כאל פראירים פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
צר לנו עד מאוד על התחושה שיצרנו. כחברה שהשירות הוא נדבך מרכזי בעשייתה,
אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי, מדוייק, אדיב ונעים.
המבצעים המוזלים שאנו מציעים הינם חלק ממדיניות זו, וכמובן שלא היה בכוונתנו לגרום לאי-נעימות.

שוחחתי עם מר עובד טלפונית, על מנת למצוא בשיתוף עמו פתרון שיהיה לשביעות רצונו.
אני מקווה כי יבחר להעניק לנו את ההזדמנות הזו בעתיד.
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה