פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף על שירות שלא סופק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לידיעות אחרונות במחיר של 109 שקל לחודש במשך 4 חודשים וכשראיתי את דף החיוב בכרטיס אשראי נדהמתי לראות שגבו ממני 227 שח ולא 109. לאחר בירור נאמר לי שההפרש זה על יתרת "חוב" משנת 2004 על מנוי שעשיתי בזמנו השירות שניתן לי והעיתונים שסופקו לי, אז קודם כל זה שקר מוחלט. דיילת מכירות שלהם התקשרה אלי בזמנו ושיכנעה אותי לעשות מנוי עם הבטחה שהעיתון יגיע אלי לפני 6 בבוקר כי בזמנו יצאתי מוקדם מהבית לעבודה, היא הבטיחה לי שאין בעיה שהיא דיברה עם המפיץ ושהעיתון יסופק לפני 6 בבוקר וזה היה התנאי ואם העיתון לא יסופק בזמן נבטל את המנוי ואני לא יחוייב באגורה. בפועל ממש ביום הראשון שהעיתון הגיע לא פחות מהשעה 7 בבוקר ולא 6 ביררתי את העיניין ונאמר לי פתאום שאין אפשרות לספק לי אותו ב6 כי המחלק לא יכול לשנות את הסיבוב של החלוקה שלו...הייתי בשוק העיקר להבטיח הבטחות שאין מאחוריהם כיסוי למה?הם היצטערו אמרו שהמנוי יבוטל ואני לא יחוייב. מיד ביטלתי את המנוי וגם את ההוראת קבע בבנק. החזרתי את "המתנות "שנתנו לי והשירות לא סופק לי יותר. ועכשיו אחרי שנתיים כשעשיתי מנוי חדש הם אחרי שנתיים הם החליטו להוציא ממני כספים בערמה על שירות שלא סופק. אני מבקש שיחזירו לי את הכסף. אני מרגיש מרומה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים למר גמילאל על פנייתו,
שוחחתי עם מר' גמליאל והנושא נבדק וטופל לשיבעות רצונו המלאה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירותו של קהל לקוחותיה בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected]. בכבוד רב, אלעד כהן אחראי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תשובתי להעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה