פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מנויי במועד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הפסקת מנוי בידיעות אחרונות הושארה הודעה ביום 21/3/06 בבקר הובטח לי שיחזרו אלי התקשרתי שוב לאחר 48 שעות ונאמר לי שהתכוונו לחזור אלי
משום מה מדוע לא חזרו????? מה הרווחתם עוד 3 ימי מנויי זו גניבה לאור יום.
בושה וחרפה . גב' שושנה הואילה לעשות לי טובה ובהודיעה לי שרק מיום א' יפסיקו את המנוי. לא מקובל עליי אתם כובלים את המנויים בכוח תתביישו לכם!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

בקשתה של גב' יוסף לביטול המנוי התקבלה במחלקת השירות של "ידיעות מנויים" בתאריך 21/3/06, והועברה לגורמים הרבלנטים בחברתנו, על מנת שנציגנו יצרו עמה קשר טלפוני בתוך שני עבודה.

בפנייתה הביאה הלקוחה לידיעתנו כי טווח הזמנים גרם לאי-נעימות וצר לנו על כך. לא זו היתה כוונתנו. מבדיקתי עולה כי בהתאם לבקשתה של גב' יוסף, דאגנו לביטול המנוי באופן מיידי.

אנו מצרים על הרושם שנוצר, שאינו עולה בקנה אחד עם תפיסת השרות של "ידיעות מנויים", ולכן הוחלט כי חשבונה של הלקוחה יזוכה בגינם של שני הימים האחרונים למנוי.

מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירותו של קהל לקוחותיה בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בכבוד רב,

אלעד כהן
אחראי פניות הציבור
תגובה:
ראה תשובתי לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה