פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משחק מכור מראש נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לצורך הברה:אני לא מנוי של ידיעות ולא מצאתי דרך אחרת לפנות אל העיתון.

בשנים האחרונות אני משתתף באופן קבוע כמעט בכל הגרלות שאתם עושים,משום מה נראה שהזוכים מגיעים רק מערים גדולות בכלל ומערי גוש דן בפרט.
כשהשתתפתי לאחרונה במבצע "החירות של המדינה"שמתי לב לתופעה שהזוכים ברובם מעים גדולות,הדבר גרם לי ליאוש מאחר והבנתי כי יש פה חלוקת פרסים מתוכננת מראש.כניסיתי ליצור קשר עם חברת איסתא ע"מ לברר מדוע כך הדבר הם הפנו אותי אליכם.
אנא ממכם,הוכיחו בפני שלא כך הדבר.
לפני סיום ,רבים מחבריי(שהם בני מושבים גם)ציינו שגם הם שמו לב לתופעה ולכן הפסיקו להשתתף במבצעים או לחופין לקנות עיתון.
בתקווה שתיצרו קשר,דעו:זו אינה תלונה אם כי רק שאילתא מלקוח מאוכזב שמנסה לדעת אם יש לו סיכוי להרוויח פעם טיסה לחו"ל במסגרת מבצעים שאתם עוכים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אולי לנסות ולעשות אפליה מתקנת????? פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן-אחראית פניו שם ותפקיד:



דודו שלום רב,


אני מודה לך על פנייתך.

אבקש להסביר כי פניות מסוג זה יש לפנות למערכת "ידיעות אחרונות" בטלפון 03-6082222. בראשית השיחה
ציין את הנושא אליו הנך מתייחס ותופנה לשלוחה הרלבנטית.


תגובה:
ניתן לפנות גם למחלקת "פניות הציבור" של מערכת העיתון, בטלפון 02-6299204,
ובפקס 02-6299244.

מחלקת שרות הלקוחות עומדת לשרותך בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

בכבוד רב,


שלומית מגן
אחראית פניות הציבור


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה