פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זריקת העיתון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אהרונוביץ 12/12 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
היות ואין לי כוח יותר לצלצל אליכם,חבל על השיחות אני משאירה הודעה כאן ומצידי שכולם יקראו.
מזה 3 שבועות אני מתלוננת על כך שהעיתון לא מונח במקומו,היום הוא גם היה זרוק ומחוץ לשקית. אם אתם שם לא מצילחים לכפות שרות כהלכה על המחלק אז.....
כל יום אחרת מבטיחה "נפתח תלונה חמורה...".מסכנות הטלפניות הן לא אשמות אבל מולן אנחנו עומדים
נשבר לי מחוסר היכולת שלכם סוג הנזק :
תקראו לסדר את המחלק או שנתחיל במו"מ על פיצוי וחידו פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים לגברת קניון על פנייתה,
הפנייה התקבלה גם במחלקת השירות והנושא נמצא בטיפולה ובמעקבה של אחראית קשרי הלקוחות ליאת לוי.
אנו רואים חשיבות עליונה במתן השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו, ומודים לגב' קניון על ההזדמנות שהעניקה לנו.
מחלקת השרות עומדת לשרותך בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
תגובה:
ראו תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה