פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העדר תקשורת שלכם עם המחלקים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
עופרה 4 גבעת זאב כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבוקר לא קיבלתי את העיתון ופנאי פלוס מה שאני יכולה להבין שיכול לקרות התקשרתי ונאמר לי שהעתון יגיע עד השעה 1200 לכל המאוחר וכמובן לא הגיע בשיחה עם הנציגה שלכם היא אמרה לי שהעתון יגיע עד 1500 זה איננו מקובל עלי בהחלט בקשתי טלפון של המחלק לשאול אם הוא יגיע או לא גם את זה אין לכם רק "דיבור" כתוב הלו... אתם עיתון היום לכל צעצוע יש טלפון צעצוע אני משוכנעת שאתם יודעים את זה, אני רוצה לציין שזו לא הפעם הראשונה

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן-אחראית פניו שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוחה על פנייתה.

ברצוני להסביר כי "ידיעות מנויים" עובדת עם מערך הפצה ארצי רחב, באמצעותו אנו דואגים לחלק את "ידיעות אחרונות" מדי בוקר לקהל לקוחותינו ברחבי הארץ.
מפאת היקף הפעילות הרחב, הממשק בין הלקוח לחברת ההפצה מתבצע באמצעות מחלקת השירות שלנו, ולא באופן ישיר מול המחלקים.

תגובה:
אנו מודים לגב' דרורה עזרא על שהביאה את הבעיה לידיעתנו, ועושים ככל הניתן על מנת לטפל בכל לשביעות רצונה המלאה.
נציגנו במחלקת השרות שמחים לעמוד לשירותה בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,


שלומית מגן
אחראית פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה