פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתון לאשה נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.4.06 עברנו דירה מהמרכז לצפון. שבועיים לפני כן התקשרתי אליכם על מנת לעדכן את כתובתי החדשה למשלוח העיתון ולמשלוח "לאשה" במסגרת הטבה.
ברשותי תאריכים,שעות ושמות נציגיכם עימם שוחחתי.
נאמר לי כי אין לכם שירותי שליחים למקום אליו נעבור ומשום כך עליי להקפיא את המנוי עד ל-15.5 ולאחר מכן עליי לשלם אף אם לא אקבל עיתון!?מאחר והמנוי במסגרת הטבה.הבהרתי שאני מעוניינת להמשיך אולם אצלכם קיימת מניעה...בעניין ה"לאשה",הובהר כי מאחר ואין מי שיביא את הגליון,עליי למסור כתובת כלשהי באזור חלוקה ואכן מסרתי את כתובת אימי.כך סוכם עם נציגתכם שהגליון יגיע אליה.היום,יום שני,יודעתי כי הגליון לא הגיע והתקשרתי אליכם לברר מדוע.הפקידה שטיפלה בי ענתה כי הגליון הגיע לכתובת הישנה!!!לאחר המתנה ארוכה במיוחד,הודיעה כי הגליון יישלח בדואר ויגיע,במקרה הטוב,רק בסוף השבוע.ביקשתי,בשביל "ההרגשה" שישלח גליון שבוע נוסף ולאחר בירור עם אחראית (שב"דבקות" סירבה לדבר עימי),נעניתי כי מאחר שכבר שלחו גליון לכתובת הישנה על אף שהצעתי שהשליח יקח חזרה את הגליון מהדיירים ,לא אקבל גליון בשבוע הבא,כפי שביקשתי.נורא חבל שכך מתייחסים אל מנויים נאמנים כמונו.
בזבוז זמן בשיחות.כעס! סוג הנזק :
לשלוח גליון נוסף בשבוע הבא.כמו כן,רצוי לבדוק את המ פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים לגב' עזריה על פנייתה, שוחחתי עם גב' עזריה והנושא נבדק וטופל לשיבעות רצונה המלאה.
מחלקת השירות של "ידיעות מנויים" עומדת לשירותו של קהל לקוחותיה בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
בכבוד רב,
אלעד כהן אחראי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תשובתי להעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה