פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת עתון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פרדס חנה הגלעד 17 כתובת:
תיאור הבעיה:
לא קיבלתי את העתון ונאמר לי על ידי הגברת נועה מקשרי לקוחות שהעתון יגיע עד 12 בצהרים. כשלא קיבלתי אחרי השעה המובטחת התקשרתי בכדי לדבר עם הגברת נועה, אך בידיעות אחרונות פתרו את הבעיה נועה ב 12.15 בהפסקה, והיא תחזור אלי מיד כשתחזור מההפסקה, אכן כדאי לעבור בידיעות אחרונות לפחותי-ש הפסקה מכובדת, כי השעה עכשיו 1.45 וטרם חזרו אלי. לא די בכך שהעתון לא הגיע אףפעם לא הניחו את העתון כמו שהבטיחו, תמיד מחוץ לחצר ביתי, כמה פעמים אפשר להתלונן עושים צחוק מהלקוחות, אבל כשהם משכנעים לעשות מינוי הם מבטיחים שהכל יהיה בסדר, סתם - הבטחותשוא, צחוק מבני אדם, הגיע הזמן שמישהו יעשה סדר. ושנית שיתנו לבטל את המינוי מסיבה מוצדקת, בלי תירוצים נחזור אליך ולא חוזרים, . בכדי לצרף למינוי הם יודעים יפה מאוד להציק, זה לא שיווק ולא שירות מנסיון קודם עדיף מעריב - לפחות יודעים לתת שירות אמין , במשך כל תקופת המינוי במעריב לא קרה שלא הגיע עתון או שלא היה במקום, יישר כח.
בזבוז שיחות טלפון וזמן סוג הנזק :
ברצוני להפסיק את המינוי ושלא ימשכו אותי שולל, החלט פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים לגברת פסיה על פנייתה, הפנייה התקבלה גם במחלקת השירות והנושא נמצא בטיפולה ובמעקבה של אחראית קשרי הלקוחות נעה מרגלית.
ברצוני להתנצל שוב על אי קבלת העיתון אנו רואים חשיבות עליונה במתן השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו, ומודים לגב' פסיה על ההזדמנות שהעניקה לנו. מחלקת השרות עומדת לשרותה בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה