פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
עשיתי מנוי לעיתון ידיעות אחרונות ב 2 לפברואר למשך 4 חודשים.
שבוע לפני סיום המנוי התקשרתי להודיע על אי- חידוש המנוי שהיה אמור להסתיים ב 1 ליוני (כולל). אבל ב 1 ליוני- שהיה ערב חג שבועות לא הגיע העיתון האחרון, כפי שהיה אמור להיות.
התקשרתי בבוקר למוקד להודיע שהעיתון לא הגיעה. הפקידה סירבה להעביר אותי למנהל והודיעה לי כי ישלח אלי עיתון למרות שלא מגיע לי. הסברתי לפקידה שכן מגיע לי עיתון והשיחה הסתיימה בכך שהובטח לי כי ישלח אל ביתי העיתון.
בשעה 11:30 העיתון עדיין לא הגיע. התקשרתי שוב למוקד ואמרו לי כי העיתון יגיע עד 12:00. בשעה 12:00 התקשרו אליי מהמוקד להודיע שהעיתון יגיע עוד 40 דקות. אבל העיתון לא הגיע. בשעה 14:20 התקשרתי שוב ונענתי ע"י מזכירה אלקטרונית כי השירות נסגר כבר ב 14:00. נשארנו בחג ובשבת ללא עיתון.
ביום א' התקשרתי שוב למוקד, ענתה לי הפקידה אלישבע וסירבה בכל תוקף להעביר אותי לעמוס המנהל.
מאוחר יותר, בעלי התקשר ודיבר עם הפקידה לירון, שגם היא לא העבירה אותו לעמוס, אך לקחה ממנו את מס' הטלפון והבטיחה כי עמוס יצור עמנו קשר בהקדם. אך גם זה לא קרה.
אשמח אם תעבירו את תלונתי בכדי שתטופל כראוי.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ראוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוחה וטיפלנו בפנייתה לשביעות רצונה המלאה. תגובה:
ראה תשובתי לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה