|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וזילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה ארבעה חודשים מאחרים במשלוחים, לא מודיעים מראש שצפוי איחור במשלוח, לא כל המוצרים מגיעים, טלפניות מדברות לא יפה, בכללי לא שירותיים ! הוצע לי "פיצוי" של 30 ש"ח על כל עוגמת הנפש. לא מאורגנים ולא שירותיים באופן כללי !
|
|
|
|
|
|
|
|
נט-סל שירות לקוחות
, תגובה:
|
חני פרנקל, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
נציגת מחלקת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח בעניין פנייתו ואנו מודים למר פרנק על פנייתו. |
תגובה: |
בתגובה. |
פתרון: |
|
|
|