פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק בגין צ'ק שחזר טכנית נושא התלונה:
אופיר נעמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
סגולה פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים קניתי כהרגלי בסניף שופרסל סגולה, שילמתי בצ'ק על סך 863 ש"ח שחזר מסיבה טכנית. כיוון שאני אזרחית שומרת חוק ובודקת מידי יום את חשבון הבנק, מיד כשראיתי כי הצ'ק חזר , ניגשתי אל הסניף על מנת להסדיר את הענין, והם פטרו אותי בתשובה שהענין בטיפול , התעקשתי להשאיר מס' טלפון לחזרה ובתמימותי האמנתי כי יטופל בהקדם . משראיתי כי לא חוזרים אלי פניתי שוב אל הסניף שוב נאמר לי שהענין בטיפול ושוב השארתי פרטים ושוב לא חזרו...
והנה הפלא ופלא מגיע מכתב מאיים מעו"ד כי לאחר פניות חוזרות ונשנות אלי ( מיותר לציין שלא היו מעולם) , אני חיבת לשלם 1123 ש"ח כמובן עם ריבית
את המכתב קיבלתי יום לפני תאריך מועד אחרון לתשלום!!!
אז חברת שופרסל היקרה! אמנם אני רק אזרחית קטנה מן השורה ולא מעסיקה סוללת עו"ד , וסביר להניח שלא אתבע אתכם בשביל 200 ש"ח
כנראה זו הסיבה שאתם מרשים לעצמכם לנהוג בצורה כזו מזלזלת כלפי הלקוחות שלכם ... אבל ההפסד שלכם יהיה גדול יותר כאשר לא אגיע יותר לשום סניף ברשת כמו כל חבריי ומשפחתי דווקא בימים רגישים כמו היום אתם אמורים לדעת כמה כוח יש לציבור !!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה