פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסור קבוע וחמור של כוח אדם בסניף שגורם לתורים ועצבים מיותרים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
נחל עשו,באר שבע כתובת:
נווה מנחם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סניף שופרסל שלי נווה מנחם הממוקם בנחל עשן שבבאר שבע הינו יקר יותר מרוב הסופרים האחרים בבאר שבע באחוזים רבים(נבדק) אך מעצם היותו סופר שכונתי הוא בהחלט נהנה מיתרון הקרבה לבית עבור רוב הלקוחות גם כאלה שאין להם רכב. אנא שופרסל,הסבירו לי איך סניף שיקר יותר בהשוואה לאחרים לא מספק לפחות שירות ראוי ? נתחיל ממחלקת המעדנייה בא ישנן 2 עובדות סך הכל על הבשרי וגם על החלבי בכל ימות השבוע !!! גם בערב חג שתי הנשים המסקנות האלה קורעות את עצמן מול עשרות לקוחות כאשר ישנם ימים שההנהלה מטעמי חיסכון ברורים משאירה עובדת אחת על כל המחלקה (בשר וחלב) והעובדת מפרפרת בין שניהן והלקוחות נאלצים גם הם להמתין זמן רב וזה ממש לא באשמת העובדת. אנא וותרו מראש על תשובה מכובסת נוסח אנחנו מתגברים כוח אדם כשצריך כי אתם לא,כאמור מדובר בסופר שכונתי וגם אני וגם מכריי בהחלט עוקבים ומודעים מה קורה בסניף הזה ורובנו צרכנים שבויים שנכנסים אליו לפעמים מספר פעמים בשבוע הרי לא נסע בשביל קורנפלקס ב2 אוטובוסים. בשביל לסבר את האוזן בסניפי סופרמרקטים אחרים לעולם לא פגשנו מצב של 2 עובדות בלבד במעדנייה בימי לחץ או עובדת אחת שנקרעת ל2.מדובר בחזירות וקמצנות של הנהלת הסניף ! גם במחלקת האיטליז תמיד יש תור !!
נעבור לקופה,גם בערב חג ובימי לחץ מעולם אין אנו פוגשים מצב של כל הקופות פתוחות אלא תמיד 2-3 סגורות והסופר שגם ככה עמוס באנשים הופך לתור ארוך שמתפתל לאורך מחלקת הפירות והירקות. ראוי שתתגברו את קוי הקופות ולא תזלזלו בלקוחות גם תטפלו בעניין המעדנייה. עובדי הסניף עמלים קשה מאוד לספק שירות וגם רואים את זה אבל ההנהלה צריכה לתגבר כוח אדם ובהקדם. למה הלקוחות שגם ככה משלמים יותר על רוב המוצרים בסניף לדוגמא בקבוק תפוזים בפריגת סחוט עולה בשקל יותר מסופרים אחרים וקח גם קוקה קולה ומוצרים אחרים,צריך גם לעמוד בתור שעות בין אם מדובר במעדנייה,מחלקת בשר או קו קופות שלא לדבר שאף פעם אין 2 קופות מהירות .
לטיפולכם הדחוף ותגובתכם
פיצוי לכלל לקוחות הסניף ותגובה רשמית של מנהל הסניף פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה