פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת אחריות ואי מענה לתלונה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף קרית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על היחס והשירות ממנהל החנות,אמיר פידלמן, שקיבלתי בסניף שופרסל דיל בקרית אתא.
בתאריך 22.12.11 רכשתי בסניף זה כסא מנהלים.לאחר התשלום ניגשתי לשירות הלקוחות על מנת לברר בנוגע לתקופת האחריות על הכסא.
תחילה נאמר לי על ידי הנציגה בשרות לקוחות שאין אחריות של המוצר,אולם היא ביקשה לברר את העניין מול נציגת המחלקה.
נציגת המחלקה טענה בפניי שיש אחריות של 14 יום ולאחר מכן היא אמרה אם יקרה משהו לכסא להגיע לסניף ו"אנחנו נסתדר".
ניסית לברר שוב עד מתי בפועל האחריות תקפה והיא טענה לסירוגין פעם חצי שנה,ופעם שנה.
ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות,אמיר,שוב שאלתי לאורך תקופת האחריות על הכיסא ושוב תשובתו הייתה מעורפלת ולא ברורה,אמיר טען שתקופת האחריות הינה שנה
,בבקשתי לרשום על גבי הקבלה את תקופת האחריות ומשכה נתקלתי בסירוב מתמיד.אמיר טען שהוא מאז ומעולם לא נתקל בבעיה שכזו מול הלקוחות ושאם תהיה בעיה
הוא אחראי עליה,הסברתי לאמיר שהיום הוא יכול להבטיח משהו אחד וכשאני יצטרך לממש אחריות יהיה מנהל אחר שיתכחש לעניין.אמיר בהיותו מנהל חנות אמור היה
לפתור את הבעיה,אבל הוא התחיל להרים את קולו ואמר שהוא לא מעוניין יותר לשוחח עימי .אני כלקוח שופרסל לא נתקלתי מאז ומועלם ביחס שכזה.
נוסף לכך יש לציין שתלונה זו נשלחה כבר פעם אחת לשופרסל דרך האתר שלהם,אכן יום לאחר שליחת המכתב שוחחה עימי נציגה מפניות הציבור ואמרה שהדבר בטיפול ובבירור ומאז לא שמעתי במשך חודש מאותה נציגה

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה