פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופה עצמאית הלוקחת מחיר גבוה יותר ממחיר המוצר הרשום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח קבוע וותיק שלכם מיום הקמת שופרסל שער הכרמל מתחם מת"ם.
ביום 13/2/12 בשעה 17:22 בסניף 128 קופה 48 ביצעתי קנייה בקופה העצמאית ורכשתי רסק עגבניות בתו המחיר המודבק למוצר העלות היתה 8:49 ש"ח.
רכשתי שניים והקופה הדפיסה מחיר לתשלום סך 18:98 ש"ח.
נדהמתי כשראיתי את ההבדל בין ההדפסה לעלות מחיר המוצר המודבק על המוצר עצמו.
נגשתי לקופה הראשית והשיבו לי ההפרש ולתדהמתם הרבה לא היה להם מה לומר בעצמם.
למראית עין זו הפעם הראשונה שבדקתי בחטף את הקבלה,
מה על כל הפעמים בהם רכשתי וביצעתי קניות גדולות בהן לא בדקתי הקבלות.
זה הזוי אם לדעתכם עלי לעמוד עם מחשבון ולבדוק שאכן אין טעויות קופה ולעבוד במקומה!!!
כמה כסף הקופה לקחה על כל ביצוע קנייה בכל השנים האלה שאני לקוח שלכם.
שמא עלי לדאוג במידה ואכן זה קרה ב"שוגג " או בכוונה "תחילה" ???לקחת "מכל לקוח לא רק אני" ולעשות עליו קופה.
אני דורש פיצוי וטיפול בקופות.
כי טעות כזו לא תחזור על עצמה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה