פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
אושר כהן ג'ולי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היות ואני לאחר ניתוח ואין ביכולתי לעשות קניות - נכנסתי לאתר שופרסל ישיר כדי לבצע קנייה לפני ההרשמה לדף כתוב בצד ימין 200 שח מתנה למצטרפים חדשים 8 שוברים * 25 שח כל שובר - לפי הבנתי אני צריכה לקבל 200 שח בשוברים למימוש - בפועל קיבלתי 8 שוברים של 25 שח הנחה לקנייה כל שובר מותנה בקנייה של 250 שח ואני שואלת היכן המתנה? ולמה אני צריכה לעשות 8 קניות של 250 שח כל אחת כדי לממש כל שובר שהוא בעצם קופון הנחה ומותנה בקנייה אם זה קופון הנחה מדוע אינם מציינים זאת כדי שאראה. קופון הנחה אינו מתנה ובטח כשהוא מותנה בקנייה כזו או אחרת- וכתוב שהשוברים הם עד 31 למרץ זאת אומרת שיש לי כשלושה שבועות לעשות 8 קניות של 250 שח כל אחת כדי לממש את הקופונים האלו -אבסורד פשוט גם אם הייתי מנהלת מעון אין לי צורך בכל כך הרבה קניות וכל זה בשביל 25 שח לקופון, אני מאוד כועסת על כך נוסף על זה בשירות לקוחות נאמר לי שככה זה ואין מה לעשות עם זה ואני יכולה לפנות לאן שאני רוצה בקיצור אני את הלקח שלי הבנתי
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני לא מסכנה שזקוקה להנחות האלו - אבל אם אתם כותבים משהו תעמדו מאחוריו אני מצפה לקבל פיצוי כגובה האשלייה לא יותר מכך פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה