|
|
|
|
|
|
חווית קניה מזעזעת ושרות לקוחות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 16 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
מלכי ישראל 168 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי בשופרסל בשעות הצהרים. התורים בקופות היו ארוכים מאד. כנראה בגלל המבצעים, ולמרות התור הארוך רק חצי מהקופות היו פתוחות. הלקוחה שלפני היתה באמצע חשבון ואני התחלתי לפרוק את העגלה (לאחר המתנה של 10 דק') ואז התחיל הסיוט... נציגה מטעם החברה דיברה איתה בנוגע לכרטיס הקניה, קופאית איטית בטרוף ונוסף לכל הצרות מסתבר שהלקוחה רוצה לעשות משלוח, דבר שמאריך את פרוצדורת הקניות. ניגשתי למנהלת המשמרת (ריטה) בבקשה שישלחו מישהו שיעזור עם המשלוח כי אני כבר מחכה 20 דק' בקופה. עזרה יעילה לא הגיע... הקופאית קמה, אירגנה את המשלוח... והתור התארך והתארך... חיכיתי 40 דק' בתור. היתה לי עגלת קניות עמוסה מאד (969 ש"ח) אחרת מזמן הייתי עוזבת לסופר אחר. בכזה שרות גרוע לא ניתקלתי מזמן!!! שם הקופאית (שהיתה בהחלט אחראית על התארכות ההמתנה ונתנה שרות איטי וגרוע) ליליה מנדל. עד שהגעתי הביתה הגלידות שקניתי נמסו (בשווי 70 ש"ח) וביזבזתי המון זמן!
|
לבדוק את נושא השרות בסניף שופרסל קרית גת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שופרסל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|