פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' צבי ברונשטיין ירוחם. כתובת:
שופרסל שלי , ירוחם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי מרינה טנשב ובתאריך 23.09.2012 בשעה 16:00 ביצעתי את הקניות שלי בסניף שופרסל שלי ברחוב צבי ברונשטיין בירוחם.
בחנות יש מבצע על בירה 1+1 , בשלט לא מופיע שום הגבלה, עקב כך לקחתי 20 בקבוקים + עשיתי קניה והגעתי לקופה . בקופה קופאית אמרה לי שהיא יכולה להעביר בקופה בקניה שלי רק 6 בקבוקים לפי הנחיות סגנית הסניף קרן בן דוד. היא הסבירה לי ש אני צריכה לצאת מהחנות, אחר כך לחזור ולקנות עוד הפעם רק 6 בקבוקים וגם אסור בקופה שלה רק בקופה אחרת(היא גם אמרה שאם היא תעביר יותר מ 6 בקבוקים אז יפטרו אותה ).אני לא הבנתי את ההיגיון וברוח טובה עברתי לקופה אחרת.הקופאית בקופה שנייה אמרה לי את אותו הדבר , אני כבר התחלתי להתווכח איתה וביקשתי לקרא לסגנית הסניף.הסגנית הסניף קרן בן דוד יהיה וגם אמרה לי ש אני לא יכולה לקנות יותר מ 6 בקבוקים, אני דרשתי ממנה הסבר כי בשלט של המבצע זה לא כתוב,אז היא אמרה שכחה הוגדר במחשב ,אני ביקשתי לנסות להעביר במחשב כדי לראות ש היא צודקת,היא אמרה ש אני לא יכולה לבקש דבר כזה,אני צריכה להאמין למשהו היא אומרת וגם היא אמרה שהיא כבר עשתה לי טובה ש אני כבר שילמתי על 12 בקבוקים ב 2 קופות שונות ויותר מי זה היא לא מרשה לי לקנות. אני לא ויתרתי לה ודרשתי מנהל שלה,אז היא אמרה ש היא המנהלת היחידה ואין אף אחד מעל לה,מרוב העצבים היא התחילה לדבר איתי ברוסית בצורה גסה מאוד ופיתום הסתובבה והלכה . הקופאית לא ידע מה לעשות ולא הסכימה לעשות לי חשבון בלי רישות של הסגנית.אני התרחקתי קצת מהקופה והתקשרתי לחברה להתייעץ.
פיתום בא אלי קופאית ובשקט אמרת לי שהיא רוצה לעשות לי את החשבון ולשחרר אותי ( הקופה שלה צמודה לקופה ראשית והסגנית יושבת שם ועושה את עצמה שהיא לא ראוה כלום ).
איך להבין את התנהגות ?
כל הויכוח היה בצורה לא מכובדת,עצבני וליד כל האנשים
חזרתי הביתה מבוישת ועצבנית וכל הערב הרגשתי רע עם היחס המשפיל .
אני לא מתכוונת לעבור על זה בשתיקה על העוגמת נפש שנגרמה לי ובוודאי שלא אשוב לבצע את הקניות שלי בסופר זה יותר.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה