אי כיבוד תווי קניה ששולמו מראש |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פניות הציבור |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2012 בבואי לשלם בתו זהב שנמכר לי בסניף שופרסל דיל ותמורתו שולמה ביולי 2012, התברר כי תוקפו פג. לדרישתם החזרתי את הכרטיס הפגום אל פניות הציבור בהנהלת החברה וזכיתי מהם ליחס מחפיר. עד היום 31/1/2013 עדיין לא קבלתי את כספי חזרה, או תו אחר תמורתו, או כל פיצוי של ריבית והצמדה על כספי המוחזק בידי החברה. שלא לדבר על הטרטור, היחס המתנשא, המתנה ממושכת מאוד למענה טלפוני ומענה חצוף, תוקפני - ללא שום פתרון מעשי לכספי המצוי בידי החברה.
|
בזבוז זמן, עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|