פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תווי קניה ששולמו מראש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2012 בבואי לשלם בתו זהב שנמכר לי בסניף שופרסל דיל ותמורתו שולמה ביולי 2012, התברר כי תוקפו פג. לדרישתם החזרתי את הכרטיס הפגום אל פניות הציבור בהנהלת החברה וזכיתי מהם ליחס מחפיר. עד היום 31/1/2013 עדיין לא קבלתי את כספי חזרה, או תו אחר תמורתו, או כל פיצוי של ריבית והצמדה על כספי המוחזק בידי החברה. שלא לדבר על הטרטור, היחס המתנשא, המתנה ממושכת מאוד למענה טלפוני ומענה חצוף, תוקפני - ללא שום פתרון מעשי לכספי המצוי בידי החברה.
בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה