פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת משלוח הזמנה לאחר תשלום עבור ההזמנה נושא התלונה:
מכבי סימנובסקי אלכס ואלכסנדרה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ברצוני להגיש תלונה נגד רשת שופרסל. היום ב22/2/13 בשעה 11:00 בבוקר ביצעתי הזמנה באתר של רשת שופרסל במסגרת שירות של שופרסל ONLINE על סך 212 ש"ח כולל דמי משלוח (מדובר בביצוע קנייה דרך האינטרנט ומשלוח עד הבית). התשלום נגבע מכרטיס האשראי, ובאישור הזמנה היה כתוב שההזמנה תגיעה בין השעות 13:00-16:00. ברצוני להתלונן על כך שהמשלוח לא הגיע כלל באותו יום, וחשוב לציין שמדובר ביום שישי, חיכיתי עד שעה 16:30, ניסיתי ליצור קשר עם מוקדי שירות לקוחות מגוונים של שופרסל בכלל ושל הסניף שופרסל דיל באשקלון בפרט. לא קיבלתי מענה באף טלפון. המשלוח לא הגיע כלל (והיינו בבית כל הערב), ואני ומשפחתי נותרנו ללא מוצרים בסיסיים לסוף שבוע שלם, מדובר על מוצרים כגון: לחם, ביצים, מים מינרליים ואפילו שקיות לפח. אין מילים לתאר את עוגמת נפש שקיבלנו מרשת זו. הרשת מנעה מאיתנו אפשרות לסעוד ארוחת שישי כפי שנהוג בביתנו, מנעה מאיתנו את המוצרי מזון הבסיסיים לקיום. והחברה הזו פשוט גנבה ממני סכום כסף גבוה וזמן המתנה רב שנאלצתי לבזבז.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי עבור עוגמת נפש שנאלצנו לחוות ובנוסף החזר מלא של הסכום ששולם לשווא (212 ש"ח) וקבלת מוצרים שהוזמנו ולא נתקבלו, ללא תשלום. פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה