פרטי התלונה

תלונות שופרסל

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה שופרסלשעות פתיחה שופרסל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מגעיל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
הבושם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 21/3 ביצעתי קנייה בשופרסל דיל אקסטרה באשדוד [רחוב הבושם],הקנייה בוצעה בשעה 8 בבוקר ובסופה ביצעתי משלוח הביתה[קניה בסך 920 שקל],בשעה 14:00 הגיע השליח לביתי כאשר רבע מהמוצרים היו חסרים, למזלי שמתי לב באותו רגע ושהפניתי את תשומת ליבו הוא טען היה בלבול ביני לבין עוד לקוחה והוא כבר נוסע אליה להביא לי את המצרכים שהיו חסרים לי.
לאחר כשעה שראיתי שהוא לא חוזר התקשרתי אליו הוא טען שהיא לא בבית והוא מחכה שהיא תחזור, כל חצי שעה התקשרתי אליו וכל פעם נתן לי תירוץ אחר בשלב מסוים הוא הפסיק לענות לטלפונים שלי ורק בעזרת תחכומים שלי[התקשרות מטלפון אחר או ממספר חסום הצלחתי להשיג אותו]אבל גם זה לא עזר בשעה 20:30 אחרי שהוא לא ענה לי השארנו לו הודעה שכבר לא יבוא כי אנחנו יוצאים מהבית לאירוע ,יש לציין שבכל אותו הזמן ניסיתי במקביל להתקשר לחנות עצמה אבל לא הייתה תשובה.
בדרכנו לאירוע החלטנו לעבור דרך החנות כדי לעדכן אותם וגם כדי לקבל זיכוי עבור המוצרים שלא קיבלנו.
כאשר הגענו לחנות הם יצרו קשר עם השליח שטען שהוא כרגע[21:00]ליד הבית ואף אחד לא פותח, ברור כי הרי השארנו לו הודעה שאנחנו יוצאים מהבית!
ביקשתי זיכוי בחנות על המוצרים שלא קיבלתי והם התנגדו ואמרו שהשליח השאיר את המוצרים ליד הדלת!
בשעה 1 בלילה חזרנו מהאירוע וראינו את המוצרים זרוקים ליד הדלת[מלפפונים על הרצפה שהיו כל היום בחוץ ושאר המוצרים],בנוסף לכך היו חסרים עדיין חלק מהמוצרים שלא קיבלתי.
אני בשופרסל דיל כבר לא יקנה פשוט בושה וחרפה של שירות, אשמח אם תוכלו לייעץ לי מה לעשות כדי לקבל זיכוי ופיצוי על עוגמת נפש שנגרמה לי, אם צריך אני יעביר את התלונה לכל גורם בארץ ולכל רשת תקשורת שקיימת !
בברכה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי פתרון נדרש :

שופרסל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה