פרטי התלונה

תלונות סופר קלאס

תלונות רשתות מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, 1/12/05 רכשתי מחנות המכולת שבקירבת ביתי חבילת סולת של חברת סופר קלאס. ביום שישי בצהרים רציתי לאפות עוגת סולת ולהכין קובת סולת לכבוד ארוחת ערב שבת, כשפתחתי את השקית גיליתי בתוכה תולעים קטנות. כעסתי מאד שכן השבת נכנסת בשעה מוקדמת ומוצר פגום מעקב את תהליך הבישול. לכן נאלצתי לוותר על עוגת הסולת והקובה.
אשמח אם תבדקו את תלונתי.
בברכה
ריקי ישראלי
עוגמת נפש סוג הנזק :

סופר קלאס שירות לקוחות

, תגובה:
חני פרנקל, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נציגת מחלקת קשרי הלקוחות שוחחה עם הלקוחה והפנייה טופלה מולה באופן אישי. אנו מודים לגב' ישראלי על הפנייה. תגובה:
בתגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה