פרטי התלונה

תלונות טבריה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוח חניה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/05/05 חניתי במגרש חניה פרטי בטבריה בשעות הצהריים. חיפשתי אדם שאוכל לשלם לו כסף כפי שנהוג ומקובל בכל החניונים בארץ אך לא היה אף אחד. יצאתי מתוך הנחה שהשומר או האחראי לא נמצאים. כאשר חזרתי אחרי מס' דקות מצאתי קנס על סך 100 ש"ח על רכבי.
במגרש החניה לא היה סימון של כחול-לבן או כל סימון אחר אשר מחייב אותי להצמיד תו חניה. כמובן שאם היה צורך אז הייתי משלמת/ שמה תו חניה בהתאם לחוק.
עקב כך החלטתי לפנות ישירות לעיריית טבריה כדי לבדוק את העניין .
שלחתי אליהם מכתב ראשון בתאריך 25/5/05 אך לא זכיתי לשום הענות מצידם. בתאריך 22/5/06 קיבלתי מכתב מעו"ד שמיצג את עיריית טבריה( משרד סנדרוביץ) שמחייב אותי לשלם את הקנס בלי שום תגובה למכתב ששלחתי לעיריה.
בתאריך 22/5/06 שלחתי לעו"ד מכתב נוסף על כך ששלחתי מכתב ולא קיבלתי שום התייחסות בעניין.
תשובתו החוזרת של העו"ד הייתה מדוע לא פניתי לעיריה כאשר קיבלתי את הדו"ח- זאת למרות שכן שלחתי מכתב!
שלחתי מכתב נוסף בתאריך 13/12/06 לעו"ד.
אני מודה כי הטעות היחידה הייתה שלא שלחתי את המכתב הראשון באופן רשום.
לא לקחתי בחשבון שהמכתב לא יגיע ליעדו.
כך המשיכו ההתכתבויות ביני לבין העו"ד המייצג את עיריית טבריה.
תשובתיו של העו"ד למכתבים אשר שלחתי היו ללא כל התייחסות למה שכתבתי ובכל מכתב אשר נשלח אליי נדהמתי לגלות שהקנס שקיבלתי עולה ועולה בלי כל הצדקה ובמכתב האחרון שקיבלתי מהעו"דבתאריך1/6/07 נכתב כי עקב "אי פנייתי" ועל כן שלא שולם הדוח נוספו תוספות פיגורים והוצאות גביה. וסכום הקנס הגיע כבר ל245 ש"ח!
האם עליי לשלם על עברה שכלל לא ביצעתי? האם לא מגיע לי לקבל תשובות מספקות לפניותי בעניין?
פרטים נוספים: מס' הדוח: 68328210
מס' הרכב שברשותי: 2820059
כספי סוג הנזק :

טבריה שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל ויצמן מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
הנושא יועבר למחלקת רשות החניה לבדיקה תגובה:
לאחר דיון בוועדת רשות החניה , יועברו תוצאות הוועדה אל הפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה