פרטי התלונה

תלונות טבריה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חנייה- עיקול למרות התיישנות העברה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

לאחרונה הפעילה עיריית טבריה באמצעות עו"ד סנדרוביץ' עיקול על החשבון שלי, בגין עברה שבוצעה לפני 14 שנה (!!). המשרד המטפל מפעיל מענה טלפוני שבו חומה בצורה של טלפנים שכל מטרתם להתיש את הפונה ולמעשה אי אפשר לדבר עם אף אחד שיש לו סמכות לעשות משהו.
לטענתם, נשלח אלי מכתב רשום לפני כ-13 שנה ומאז נישלחו מכתבים רגילים לא רשומים. אני לא זוכר שקיבלתי מכתב רשום וכנראה שכל המכתבים נשלחו לכתובת של הורי.
אני יודע שהכתובת הרשומה במשרד הפנים היא הקובעת.
אך למיטב ידיעתי חייבת העירייה לשלוח מכתב רשום פעם ב3 שנים מינימום, אחרת התלונה נכנסת לתהליך התיישנות.
כשניסיתי לדבר על כך עם מוקד השרות, ענתה הטלפנית יבשות כי הם פועלים על פי החוק וכי אני מוזמן לגרור אותם לבית משפט אם אני רוצה. בנוסף לא נתנה לי לדבר עם בעל סמכות והתנתה את זה בעו"ד מייצג בצד שלי.
רציתי לדעת האם באמת העירייה יכולה לעקל חשבון בתנאים כאלו ועל עברה כל כך ישנה. לשם כך אני חושב שזכותי לדרוש לדבר עם בעל סמכות במשרד שהרשה לעצמו לעקל את החשבון שלי.

תודה!

טבריה שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל ויצמן מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
הנושא הועבר לטיפול רשות החניה תגובה:
יטופל על ידי רשות החניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה