פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רצון לזמין חופשה, שלא מומשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב:
שמי: מורן יונה מתגוררת בעפולה בתאריך 3.06.07 פניתי למחלקת הזמנות של רשת פתאל כדי לזמין חופשה לי ולמשפחתי.
התקשרתי למחלקת הזמנות בשעה 14:30 ענתה לי נציגה נחמדה והסבירה לי יפה על פרטי החופשה ובסיום השיחה הסברתי לה כי אנו כמה זוגות שמעוניינים לצאת לנופש לכן עליי להתייעץ איתם לפני סגירת ההזמנה.
לאחר תשובה חיובית משאר הזוגות התקשרתי בשנית למחלקת ההזמנות ענתה לי נציגה בשם רחלי רציתי להזמין מקומות אך לא יכולתי לדבר יותר משתי מילים והיא היתה עונה לשיחה נוספת וקוטעת את שיחתינו אחרי כ-10 דקות שיחה שבמהלכה לא קיבלתי מענה לפניתי השיחה נותקה.
התקשרתי שוב ושוב היא היתה קוטעת את שיחתינו ועונה לטלפונים נוספים.
ניתקתי והתקשרתי שוב והפעם ענתה לי נציגה בשם תמר ושוב חזרתי על פרטי הזמנתי בפעם השלישית. לאחר התייחסות לא יפה מצד הנציגה ביקשתי ממנה לחזור לדבר עם רחלי היא העבירה אותי ורחלי שאלה לאן נעלמתי? אז אמרתי לה שפשוט לא יכולתי להמתין כ"כ הרבה אז ניתקתי.
רחלי התעצבנה שאני אומרת לה שהיא משאירה אותי להמתין על הקו ועונה לטלפונים אחרים וביקשה ממני להנמיך את הקול על אף שלא הרמתי את קולי בכלל ואני עומדת על כך אז היא אמרה שהיא תחזור אליי יותר מאוחר ועדין לאחר כשעתיים עוד לא הצלחתי להזמין חופשה שהזמנת חופשה צריכה להארך לא יותר מ 10 דקות.
ממש חבל לי שהגעתי לאתר תלונה.
כספי סוג הנזק :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה