פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממלון פלמירה באלת נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חזרנו מחופשה במלון פלמירה באילת.
בסוף החופשה, כאשר ביצענו צ'ק אאוט בקבלה לא נשאלנו כיצד היתה השהות ואף לא קיבלנו דף משוב (שגם לא היה בחדר כפי שנהוג במקומות אחרים)
והיות ויש לי לא מעט דברים לומר על החופשה החלטתי לכתוב מכתב משוב משל עצמי ולקוות שיגיע לידיים הנכונות.

אתחיל בכך שהגענו ביום שבת ולמרות שנאמר לנו כי נקבל חדר רק לקראת השעה 20:00 נעשו מאמצים לסדר עבורנו את החדר שהתפנה במהרה וכבר בצהריים, כשעה לאחר הגעתנו קיבלנו את החדר.
כמו כן שמחנו להעניק את אות תודה בצורת לב לישראלה עובדת חדר האוכל שעשתה את עבודתה בצורה יעילה ואדיבה.

ובכל זאת היו מס' דברים שהעכירו את השהות במלונכם:

- בחדר הראשון בו שהינו (374) המגרות בקושי נפתחו והיה נדמה כאילו עומדים להשבר ורגל השולחן התפרקה. לאחר מכן עברנו לחדר אחר (366) ושם מצב הריהוט היה יותר סביר
- בכל שלושת הימים בהם היינו בבריכת המלון היה מחסור במגבות, בתחילה חשבנו שזו בעיה זמנית אך היא לא חלפה בכל שמן שהותנו במלון. לעיתים נאלצנו לחכות יותר משעתיים עד שהתחדשה אספקת המגבות. למרות שמדובר באילת החמה, הרוח הינה חזקה וקרירה כאשר הגוף רטוב והפתרון היחיד שהיה לי עבור ביתי שרעדה מקור היה לשלוח אותה לעמוד בשמש.
- צוות הבידור כנראה היה עם כוונות טובות אך נהג בצורה חובבנית במיוחד ובעיקר הבחור שאיני זוכרת את שמו אך הציג את עצמו כמנהל הצוות שפורש ומעביר חפיפה לבחורה אחרת שתמלא אתל מקומו. פעמיים ביתי בכתה עקב התנהגותו החובבנית.
בפעם הראשונה כאשר הסתיימה ההצגה במועדון "חתונתה של ביתי" שהיתה נפלאה!!! אותו בחור עמד על הבמה ושאל את הילדים אם הם רוצים פרסים, הילדים התלהבו ובינהם ביתי ועמדו במרכז רחבת הריקודים וחיכו להוראות. במקום להרקיד אותם ולשעשע אותם הוא ביקש מהם לקרוא להוריהם לרחבת הריקודים. מאותו הרגע הרחבה התמלאה בהורים הדוחפים את עצמם וילדיהם לעבר הבמה על מנת לקבל פרס. ביתי נרמסה על ידי המבוגרים וכך גם אני, את הפרסים לא קיבלו הילדים אלא ההורים אשר דחפו הכי חזק והרימו ידיהם הכי גבוהה.
ביתי יצאה משם חבולה (איני מגזימה) וללא פרס כי אני לא הסכמתי לדחוף!
נכון שהתנהגות ההורים לא היתה ראויה וגם לי אין נסיון בניהול צוות בידור של מלון אך ההגיון הפשוט שלי אומר שאם הינך רוצה לחלק פרסים לילדים עליך להפעיל את הילדים ולא לקרוא להוריהם לבמה ולחלק את הפרס למי שדוחף יותר חזק, גבוה ומהר.
- הפעם השניה שביתי בכתה בגלל פעילות הבידור במלון היתה ביום שלמחרת כאשר עמדה בתור הארוך והמלא ילדים נרגשים על מנת לקפוץ על המתנפח בבריכה. אותו בחור הקורא לעצמו מנהל הבידור החליט להפסיק את פעילות הילדים והתחיל את פעילות המבוגרים כאשר הוא מבקש מאותם ילדים (לפחות 18) להתפזר למרות שחיכו לתורם ולפנות את המקום למבוגרים.
שוב, אין לי נסיון אך גם כאן לא נראה לי לעניין לאכזב ילדים על מנת להפעיל מבוגרים!
הוא היה יכול לקבוע שמרגע זה ואילך אין להצטרף לתור ואף להצביע ולסמן את הילד האחרון אך לא מקובל עלי שישלח לדרכם ילדים שעמדו וחיכו לתורם.
- בחדר האוכל, למרות שדיברנו על אחד האחראים (ניסן?) על כך שהצינור במכונת השוקו של הילדים אינו תקין ומשפריץ על מי שמנסה לקחת מעט שוקו הדברים לא השתנו והעניין לא תוקן. חולצתו של בעלי עדיין מוכתמת בשוקו.
- גם כאשר פנינו למלצרים בבקשה להוציא עוד מעדן דני לילדים (שאינם אוכלים יוגורט 0 אחוז שומן) נתקלנו בחוסר אונים. 2 מלצרים אליהם פנינו אמרו כי אינם אחראים לזה והפנו אותנו לטבחים אשר היו עסוקים מידי על מנת להתפנות אלינו ונשארנו בלי דני לילדה.
- האוכל לילדים היה שניצלונים בצורת לב רכים וקרירים והמבחר עבורם לא היה מספק.

אסכם ואומר שמרשת מלונות פתאל ציפינו לקצת יותר מקצועיות וחבל שנתקלנו ברמה חובבנית במיוחד.

אנחנו נמצאים באילת פעמיים בשנה במלונות שונים כך שיש לנו למה להשוות ואנחנו מודעים לרמות השונות של המלונות,
השהות שלנו לפני מס' שנים במלון מג'יק פאלאס זכורה מאד לטובה וחבל שמלון כמו פלמירה יהרוס את השם הטוב שהרשת שלכם מנסה ליצור.

שלחתי לכם תלונה זו בפקס מיד עם חזרתי אך לא נענתי
אני מקווה שכעת המכתב יגיע לידיים הנכונות
ואשמח לקבל תגובה
עוגמת נפש סוג הנזק :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה