פרטי התלונה

תלונות פלמירה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאי חדר מזעזעים ויחס אדיש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנידון: עוגמת נפש במלון רויאל טוליפ -אילת

בתאריך 12.04.11-14.4.11 הגעתי עם בן זוגי "לנפוש" במלון"רויאל טוליפ" לשני לילות על בסיס ארוחת בוקר.טרם הגעתנו למלון ביצעתי שיחה על מנת לקבל הכוונה לכיוון המלון. נענתי בכעס ואדישות מהפקידה חסרת הסבלנות שפטרה אותי מהר מאוד וניתקה אותי מהקו. בהגיענו למלון שאלתי אם יש מרפסת בחדר ביודעי שרוב החדרים הם עם מרפסות מכיוון שלעולם לא נתקלתי בחדרים ללא מרפסת במלון שמכבד את עצמו. נענתי ע"י אותה פקידה בחוסר אמפתיה מוחלט שהחדר הוא ללא מרפסת ואין בכלל חדרים עם מרפסת במלון שפנויים. ביקשתי שאם יתפנה חדר כזה שתודיע לנו.
קיבלנו מפתח לחדר 128 ולתדהמתנו ירדנו במדרגות לקומה שהיא תחת פני האדמה. לא רשום בשום מקום באתרי האינטרנט שמפרסמים את המלון שיש במלון חדרים תת קרקעיים.
נכנסנו לחדר מוכי תדהמה שקיימים כאלו חדרים. הרגשת מחנק הורגשה בכל החדר ולא ניתן היה לנשום.החלון הקטן שהיה שם לא הצליח לחפות על המחנק.

בנוסף היה ג'וק מת מתחת למיטה ושערות באמבטיה שהייתי צריכה לשטוף במים לפני השימוש בה.
לפני הכל הרגשנו ישר ש"הנה הלכה החופשה שלקראתה ציפינו וחיכינו" וקיווינו שתהיה אפשרות לתקן את המצב. בשיחה שעשינו עם הפקידה ששוב הייתה חסרת סבלנות הבהרנו לה שאנחנו מרגישים קלסטרופוביים ושקשה לנשום בחדר החנוק ושאנו מעוניינים בכל חדר אחר אפילו ללא מרפסת העיקר שיהיה בגובה האדמה. הפקידה ענתה שוב שאין חדרים פנויים אחרים ושזה מה שיש. לא הציעה שום פתרון לחוסר הנוחות הגדול שחשנו הן פיזית והן נפשית.
מכיוון שלקחנו רק יומיים החלטנו כי נספוג את השהות ונבלה בעיקר בחוץ.
בצהריים ובלילה כאשר ניסינו לישון לא הצלחנו. החלון הקטן לא סיפק מספיק אוויר, החדר היה חנוק כמו ממ"ד . השינה היתה של שעות ספורות בלבד וכל חווית הנופש הפכה למתישה ולא נעימה .קיוונו שביום השני יאמרו לנו שהתפנה חדר אך זה לא קרה. ציפינו שיודיעו לנו גם אם לא נמצא לנו חדר אחר מה שהיה מעיד על כך שבעייתנו מטופלת. עליי לציין שהחופשה הקודמת היתה במלון"גולדן טוליפ פריווליג" ממנה נהננו עד מאוד ועל סמך כך חשבנו כי מדובר במלון זהה.

אני ובעלי לא מסוג האנשים שדופקים על שולחנות ומרימים צעקות, בכל זאת ציפינו כי תלונתנו תטופל באופן שמניח את הדעת.
אני בטוחה כי זה לא השירות שאתם כה מתגאים בו.

אנא קחו לתשומת לבכם
ממתינה לתשובה

בברכה
ענבל ארליך

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

פלמירה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה