פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת תעופה שלא עומדת בהיתחייבויותיה נושא התלונה:
בראון דוד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
טיסה חזרה מברלין יצאה באחור של 7 שעות. הטיסה התבצעה במטוס ירוד וצפוף של חברת סאן דור.
החברה מסרבת לפצות אותנו על ההוצאות שהיו לנו, על איכות המטוס, ועל השרות הגרוע שקיבלנו.
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בנוגע לתלונה מספר 10522.



הלקוחות נענו ע"י מחלקת פניות לקוחות בתאריך 25/5/2006 מספר אסמכתא 2006-4622.



בכבוד רב,

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה