בקשת לדחיית טיסה עקב מקרה מות אם |
נושא התלונה: |
זלוף ליאור |
שם/כינוי: |
יום ראשון 25 מאי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
הכל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חופשת הקיץ שלנו לתאילנד הוזמנה כבר בחודש ינואר. זוג הורים ושלושה ילדים. הטיסה לתאילנד נקבעה ל 19/6/2014 עם חברת אל-על. לצערי לפני שבוע ב 25/5 אמי נפטרה. במהלך השבעה ביקשנו דרך הסוכנת ב"מונה טורס" לדחות את הטיסה בשבוע כיוון שהטיסה המקורית היא בתחום שלושים יום האבל. מאחר ולא קיבלנו שום התייחסות במשך מספר ימים נאלצנו ביום חמישי 29/5 לשנות את ההזמנה ולהזמין טיסות חדשות ההליך כרוך בתשלום קנס של שינוי + תוספת במחיר הכרטיס על מחלקה, כ 310$ לכל נוסע, כפול 5 נוסעים - 1550$
נציגי מונה טורס טוענים שהעבירו את הקשה כבר בתחילת השבוע שעבר לאל-על. בפועל עד לרגע זה, יום ראשון 1/6/2014 לא קיבלנו תשובה! פשוט ביזיון. להשוואה, בקשה שלנו לדחיית טיסות פנים בתאילנד ע"י בנגקוק איירווייס נענתה מיידית במהלך סופ"ש! ולא יגבה קנס במידה ונשלח להם תעודת פטירה. ללמוד מהם! כנ"ל לגבי מלונות ושאר ההזמנות שביצענו בתאילנד בושה שזה יחס חברת התעופה הלאומית
|
עוגמת נפש, זלזול |
סוג הנזק : |
החזר כספי, פיצוי על עוגמת נפש, התנצלות פומבית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|