פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איש אלים בטיסה וחוסר יכולת לתת מענה הולם נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/12/14 נקבעה לי ולבעלי טיסה בשדה התעופה בבנגקוק לטיסה חזור לישראל טיסה LY82 מחלקה Y ,זמן עלייה למטוס 2305 אני ובעלי ישבנו במושבים 50D מושב ETKT לאחר מס' דקות שעלינו למטוס התבשרנו כי הטיסה תתעכב, כבר בתחילת העיכוב הרגשתי כי האדם שיושב מאחוריי בועט ומנענע לי את הכיסא בצורה ברוטלית, הסתובבתי לאחור וראיתי כי האדם שיושב מאחוריי מניח את רגליו על גב המושב שלי אך עוצם את עיניו,פניתי לדיילת בשם נועה סרי הסברתי לה את המצב וביקשתי ממנה כי תפנה אליו, תגובתה הראשונית הייתה כי האדם ישן ולכן אינה יכולה לפנות אליו ולהעיר אותו... בעודה מביטה בו הוא פקח את עיניו (כי כמובן שהוא לא ישן ,הרי אנחנו מס' דקות רק על המטוס) וביקשה ממנו שיפסיק כי זה מפריע למושב שלי.. כמובן שזה לא עזר וכך הוא ממשיך לנענע את הכיסא שלי ומפריע למנוחתי ...כך עברו להם שעתיים וחצי של עיכוב בהטרדה זו, זמן מה לאחר המראה בעודו מנענע לי את הכיסא אני מנסה להוריד את המושב למצב שינה ומנוחה אך האדם שמאחורי לא נותן לי, המושב לא יורד, שוב הסתובבתי אליו וביקשתי בעדינות כי אני מעוניינת להוריד את המושב כדי שאוכל לנוח, האדם שמאחוריי החל להרים את קולו וצרח עליי מול כל הקהל שבמטוס ומול הדיילים כי גב המושב שלי שייך לו,שאני אסתום את הפה שלי,הוא תפס בשני ידיו את גב המושב שלי בצורה אלימה ביותר שלא משתמעת לשני פנים והחל לנענע אותו בחוזקה בעודו צורח כי המושב שלו ומותר לו, (מכיוון ששום דייל/ת לא התערב ),בעלי קם וביקש ממנו בעדינות שירגע ושיתן לי להוריד את המושב למצב מנוחה,האדם שמאחוריי סרב והמשיך לצרוח בקולי קולות עד אשר הנוסעים שישבו לצידו התערבו והחלו להרים את קולם לעברו שיחדול וכי גב המושב שלי אינו שלו, הם היו בהלם מהתנהגותו גם כן, (אציין כי כל הטיסה לא הצלחנו אני ובעלי להוריד את המושב למצב מנוחה בעודו ממשיך לדחוף ולבעוט לי בכיסא) אני ובעלי נבהלנו מאוד מהתנהגותו האלימה והעבריינית ,אני כבר לא יכולתי לדבר כי הייתי חנוקה מפחד ומדמעות...בעלי פנה לדייל בשם תומר נקאש כי יעזור לנו בסיטואציה הזו, הדייל הסביר כי הוא מבין את הסיטואציה, הוא אינו יכול לפנות לאדם זה,אלא למצוא מקום חלופי אך הטיסה מלאה ולכן עלולה להיות בעיה, כעבור זמן מה חזר אלינו הדייל לאחר שמצא שני מקומות האחד בין שני גברים (שאני במצב מפוחד ומעורער לא הייתי מעוניינת לשבת שם) והשני ליד זוג עם תינוק,אני בלי להסס מיד עברתי למושב ליד הזוג עם התינוק אך מהרגע שהתיישבתי על המושב בעלה של האישה אמר כי המושב הפנוי הוא של התינוק וביקשו ממני לקום, כמובן שאני חנוקה עם דמעות שוב פניתי לדייל והוא אמר לי כי זה לא נכון ותגידי להם, אני כבר לא הייתי במצב שהצלחתי להוציא מילה מהפה מפחד,ערעור ביטחון, ודמעות שחנקו את גרוני מההשפלה שעברתי, חזרתי למושב שלי.... הדייל חזר אלי והצטער על המצב וביקש סליחה ושאינו יכול לעשות דבר, שהזוג עם התינוק גם שיקרו ולא שילמו בעבור המושב הזה ושאני יכולה לחזור אך אני כבר הייתי ממוטטת נפשית ולא חזרתי לשבת במושב הזה-וכך במשך 13.5 שעות שמתוכם טיסה של 11 שעות ועיכוב של 2.5 אני מבועתת,כלואה מפחדת וחנוקה מדמעות כשאדם אלים, ברוטלי יושב מאחוריי ומאחורי בעלי (כשאנחנו מחליפים מושבים בניינו) פחדתי שירים עליי יד ושעלולה להיבצר תיגרה בינו לבין בעלי.כל הטיסה לא הצלחתי לעצום עין,הייתי מבועתת, לא הצלחתי להוריד את מושב הכיסא וחוויתי מכות בגב וטילטולים,טיסה מהגיהנום פחד של 13.5 שעות בה לא הצליחו לתת לי מענה הולם. מאז הטיסה אני לא מצליחה להרגע מהסיטואציה הזו, אני לא מאשימה את הדיילים שנמנעו מלפנות אליו מדובר על אדם אלים ביותר שהיה על המטוס, בסיטואציה כזו נדרש התערבות של איש ביטחון!!!!!!! אני דורשת פיצוי כספי על מה שעברתי כי לא הצליחו לתת לי מענה הולם, אני עברתי פגיעה נפשית ופיזית..ואני לא מצליחה להתאושש מזה אני לא מאחלת לאף אחד להיות כלוא עם אדם אלים,גס שאף אחד לא יכול לתת מענה והוא יכול לעשות כרצונו במשך 13.5 שעות של טיסה!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
נדרש צוות בטחון על המטוס של אל על פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה