פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום נקודות עבור טיסה לנוסע מתמיד נושא התלונה:
נגיד רם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני טס באל אל בקו ללוס אנג'לס כבר 26 שנים במחלקת תיירים לפחות פעמיים בשנה ולפעמים יותר.מ-2010 ועד עכשיו טסתי 8 פעמים.רישום קודם אין לי.אף פעם לא הצלחתי לצבור מספיק נקודות כדי לקבל טיסת חינם או לשדרג למחלקה גבוהה יותר.יחד עם זאת הודיעו לי כי במרץ 15 ימחקו לי 325 נקודות.בטיסתי האחרונה ללוס אנג'לס בדצמבר האחרון ביקשתי שיתנו לי הנחה בכרטיס לפי שוי הנקודות שיש לי לפני המחיקה.נאמר לי שאין אפשרות.שאני יכול להשתמש בנקודות לטיסה לאירופה.אמרתי שאני לא טס לאירופה את כל הזמן והתקציב שיש לי אני מקדיש לטיסה לבן ולנכדים בלוס אנג'לס.לא קיבלתי כמובן.
בחזרתי התחלתי לברר את הנושא עם שרות הלקוחות של אל-על והתבררו הדברים הבאים.היום בעידן המיחשוב והתקשורת אל על לא רושמת טיסה בחבון הנוסע ולא מזכה אותו בנקודות.הנוסע חייב להתקשר לאל-על כדי לבצע את רישום הנקודות.כמו כן במידה ולא נרשמו הנקודות בזמן אפשר לעדכן שנה אחורנית ולא יותר.כך שהלכו מספר רב של נקודות לאיבוד שאיני יכול לנצלם.כל מאמצי לדבר עם מחלקת שרות הלקוחות של על על העלו חרס.זה התקנון וזהו.ברצוני לציין כי הקו הזה ללוס אנג'ל הוא הארוך והיקר ביותר של אל על.לא ברור לי למה נוסע חייב להתקשר ולעדכן את על על כשהחברה יודעת בדיוק מי נימצא על כל טיסה.כמו כן לא ברור לי למה בזמן הזמנת הטיסה וקבלת הכרטיס, אל על לא מידעת את הנוסע כפי שהיא מידעת אותו על כל פרטי הטיסה,כי מחובתו להתקשר כדי לעדכן את רישום הנקודות. ובנוסף אם כבר התגלתה טעות למה אפשר לעדכן רק שנה אחורנית ולא יותר.כל ההתנהלות הזו נראית לי הונאה וגניבת דעת.בניגוד גמור לסיסמא אל-על הכי בבית בעולם.
עלבון צורב מחברה שנתתי בה אמון סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה