פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום נושא התלונה:
צורף עטי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
05/07/2006



אני עומדת לנסוע עם שני ילדי לארצות הברית, פניתי לסוכנת נסיעות וניסיתי בעזרתה למצוא את הדיל הזול ביותר בחברת אל על שפרסמה בכל אמצעי התקשורת את מבצע ה"פמילי פלן" שלה ב-10 תשלומים, האפשרויות שמציעה אל על הן נוקשות ביותר, בדרך כלל ניתן לרכוש כרטיס עד 22 יום ואם רוצים לנסוע לתקופה ארוכה יותר הכרטיס הוא לשנה וכמובן הרבה הרבה יותר יקר, בקושי רב מצאנו מבצע של אל על לחודש ימים וסוכנת הנסיעות החלה לחפש עבורי תאריכי יציאה וחזרה, נמצא תאריך יציאה מהארץ ב-18.7.06 אך תאריך חזרה לאחר חודש ימים לא נמצא ה-18 לחודש אוגוסט יוצא ביום שישי וביום שישי אין טיסות בקשתי שתנסה ביום חמישי ה-17 לחודש וגם אז לא היו מקומות , אלא רק ב-16 לחודש, ניסיתי גם לשנות את תאריך היציאה להקדים או לאחר אך בשום קומבינציה לא הצלחתי להגיע לחודש ימים. התקשרתי לאל על ישירות וניסיתי לברר גם אתם ומה שהסתבר לי הוא שיש מקומות בכל תאריך אך נאמר לי שלא אוכל לקבל את המקומות בטיסה במחיר שאני משלמת, היינו אל על מכריזה על מבצע לחודש ימים, אני משלמת תוספת משום שבדרך כלל כל הדילים הם עד 22 יום (רק באל על ) אך למעשה אני מקבלת רק יומיים נוספים, משום שהטיסות הן טיסות יום ומפסידים גם יומיים בטיסות, אל על לא מוכנים לתת לי שהייה של חודש ימים כפי שהם מפרסמים, אז שיאמרו לפחות שהמבצע הוא ל- 24יום ולא לחודש. אני חייבת לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בתופעה ואני גם לא היחידה בכל פעם שאל על מכריזה על מבצע מסוים באופן קבוע אין מקומות , התופעה איננה קיימת בחברות אחרות, לצערי , אני שייכת ל"מזוכיסטים" שמתעקשים לטוס עם אל על. לאחר שהחלטתי להתפשר על התאריכים התקשרתי לסוכנות הנסיעות בתאריך ה-4.7.06 בשעה 17.30 לערך משום שסוכנת הנסיעות אמרה לי שאם לא אתן תשובה עד סוף יום העבודה של סוכנות הנסיעות ההזמנה תתבטל ואפסיד את המקום בטיסה, כשטלפנתי לסוכנות, הסוכנת שטיפלה כבר לא הייתה והודעתי לסוכנת אחרת על החלטתי, למחרת בבוקר התקשרתי ובקשתי להסדיר את עניין התשלום בטלפון באמצעות כרטיס אשראי והודעתי לסוכנת שאני רוצה לשלם ב-10 תשלומים כפי שאל על מפרסת באמצעי התקשורת ובאתר האינטרנט שלה, מאחר והסוכנת לא הייתה בטוחה שהתשלומים ניתנים גם על המבצע שבקשתי לרכוש היא התקשרה לאל על ונאמר לה שלא אוכל לקבל את התשלומים מאחר והודפס כבר כרטיס הטיסה שלי, היינו הייתי אמורה לבקש תשלומים לפני שהכרטיס הודפס, במידה ואני רוצה לקבל תשלומים יש לבטל את ההזמנה, יהיה עלי לשלם למעלה כ-400$ דמי ביטול אותה הזמנה תתבצע מחדש ואז אוכל לקבל את התשלומים.............................. אני לא יודעת איך לכנות זאת, חוצפה?! חוסר רגישות?! זלזול בלקוח?! אני טסה עם אל על כבר למעלה מ-35 שנה ואני חייבת לומר לך שזו הפעם האחרונה , מה שהיה צריך לעשות זה לבטל את ההזמנה ומיד לעשות את אותה הזמנה ללא כל שינוי כמו שמבטלים עסקה בקופה רושמת, בעל סמכות היה צריך בסך הכל לאשר שאין דמי ביטול משום שהייתה כאן אי הבנה שלא לדבר על העובדה שהדרישה של אל על שהלקוח יבקש את התשלומים לפני שהכרטיס מודפס איננה הגיונית, מאין הייתי אמורה לדעת זאת??? אז יאמרו לי שהסוכנת הייתה אמורה לומר לי, אבל גם היא רק בן אדם וזו דרישה חסרת הגיון לחלוטין, באל על אמרו לי שאין לי שום התחייבות והבעיה היא של סוכנת הנסיעות.... הווה אומר אני אמורה לומר לסוכנת הנסיעות שהיא תשלם 400$ בכדי שאקבל 10 תשלומים, כשאני מבצעת עסקה בכל בית העסק שואלים אותי על מספר התשלומים שאני רוצה רק כשאני מוסרת את כרטיס האשראי שלי, מדוע לא יכול להיות הדבר גם במקרה זה, לאחר וויכוחים גדולים שלי ושל סוכנת הנסיעות שלי עם אל על נאמר לי חד משמעית שאין מה לעשות, מהסוכנת נמסר לי לאחר מכן שהתהליך הוא כזה, חברת האשראי אמורה לאשר את העסקה שלי ואז אמורה סוכנת הנסיעות להעביר זאת בפקס לאל על, מדוע לא ניתן לעשות זאת לאחר שהודפס הכרטיס???????????????? .



עטי צורף
טל' 903-8655-050





עגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת לקבל חופשה בת חודש ימים במחיר שאותו אני משלמ פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה במשרדנו בתאריך 9/7/06 מספרה אצלנו 2006-6995 ניתן לברר יותר פרטים בטל:03-9716281 תגובה:
ינתן ישירות לפונה תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה