פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מושבים שאינם מתאימים במידות לאדם בוגר ואחראית דיילים עם חוצפה. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בטיסה ללונדון ב10:15 בבוקרהושיבו אותי בשורת מושבים לפני אחרונה במטוס. לא יכולתי לשבת כאשר הידיות במצב מורד (נורמלי)המושב היה צר יחסית לשאר המושבים במטוס ומרווח לרגליים קטן יותר. אני לא שמן ואין לי עודף משקל. לאחר שהתלוננתי על כך, עברה כשעה עד שהעבירו אותי מקום. מעבר לזאת כשהתלוננתי בפני אחראית הדיילים (ראש צוות), מדוע לוקח הרבה זמן לשנות מקום ומדוע היא העבירה בחור שישב מאחוריי עם אותה בעיה, למרות שהתלוננתי כחצי שעה לפניו. היא פנתה אליי בגסות והודיעה לי שהיא מחליטה במי היא מטפלת ומתי.

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה במשרדנו מספרה 2006-7299 היא הועברה לטיפול ותענה תוך 21 יום תגובה:
ישלח ישירות ללקוח תוך 21 יום לפרטים ניתן ליצור קשר עם משרדנו 03-9716281 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה