פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזמן בידוק מזוודה נגרם נזק למזוודה ונלקחה מתוך במזוודה חדורת הכסף שהיתה במזוודה ריקה מתוכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏ספטמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני יוסי אלמלן הייתי על טיסה 096 מבייג'ן לת"א אשר לא בוטלה עקב תקלה טכנית במטוס והתעכבנו 48 שעות בבייגין בגלל התקלה. היו צריכים להטיס חלקים מהארץ ומכונאים שיתגברו על התקלה. במהלך העזיבה הראשונה ב - 11/9 עברה המזוודה בידוק ומאחר ונשארנו בבייגין קיבלנו המזוודות חזרה והוסענו למלון בשעה 4:00 לפנות בוקר למחרת כשפתחתי את המזוודה חשכו עיניי כל הפריטים במזוודה היו מבולגנים קרעו את הרוכסן הפנימי החוצץ בין התאים ולקחו את חגורת הכסף שהייתה במזוודה. הודעתי לנציגת אל על ששהתה אתנו במלון ונדרשתי להגיש תלונה בהגיעי ארצה וכך עשיתי.
אבל עיקר תלונתי היא על שלקחו לי מהמזוודה פריט שולי שחשבו שהוא מכיל כסף בתוכו אבל עצם הלקיחה זה הדבר החמור באותה מידה יכלו לקחת דבר יקר ערך או סנטימנטלי שעליו הכאב היה גדול ועמוק.
והסיבה השנייה היא העיכוב בסין יומיים מעבר למתוכנן אשר גרם לי לבטל הרבה פגישות עבודה לקיחת 2 ימי חופשה על חשבוני ועוגמת נפש לי ולמשפחתי שציפת לחזרתי.
על כך אני דורש את הפיצוי המגיע לי בחוק.
ביטול יומיים עבודה, בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי המגיע ע"פ חוק ביטול טיסה העומד היום ע"ס 3080 ש"ח. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה