תלונות אל על

תלונות תחבורה ותעופה

עיכוב בטיסת אל על לניו יורק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
בתאריך שבין ה 12.3.17 לבין ה13.3.17 היתה אמורה להיות לי טיסה לניו יורק בשעה 0045. הגעתי לשדה התעופה כשלוש שעות פלוס לפני הטיסה ושם נאמר לי שהטיסה נדחתה לשעה חמש בבוקר. שאלתי למה לא הודעתם היינו נישארים בבית ומגיעים מאוחר יותר נאמר לי שזה ממש קרה בשעה שעתיים אחרונות ולא הספקנו. טוב כבר הגענו מהצפון והחלטנו אני ואישתי שנישאר בשדה. לאחר כשעתיים הודיעו שוב שהטיסה נדחתה לשעה שמונה בבוקר. בסביבות שעה 0100 בלילה החלו לעשות רישומים של עשרה אנשים לקחת לבית מלון.בשעה 02:30 בלילה אמרו לנו לרדת למטה יש אוטובוס שיקח אתכם לרמת גן למלון.אמרתי להם מה ההיגיון פה עד שנגיע נצטרך לחזור אחרי שעה להיות בשעה 5:00 בבוקר חזרה. אני כמובן לא נסעתי . הסברתי לאל על שיש לי טיסת המשך לפלורידה בשעה 12:00 מניו יורק ואין סיכוי שאני אגיע. נאמר לי שבהמשך נודיע לך על טיסת ההמשך. כמובן שהודיעו לי רק כשעתיים לפני הנחיתה שי לי טיסה רק ביום רביעי בבוקר.בסוף הטיסה עלתה רק בשעה 8:45 לאוויר. כמובן שהגעתי לניו יורק קיבלנו מלון בלונג איילנד מרחק נסיעה די ארוך יחסית ונאמר לי שעקב סופת שלגים כל הטיסות בוטלו.הגענו למלון אל על לא דאגה שנקבל ארוחות אלא הצטרכנו לשלם על זה מכיסנו ובנוסף חזרה לשדה התעופה בעשה 02:00 לפנות בוקר הזמנתי מונית על חשבוני בסך 70 דולר כיוון שאל על לא דאגה לזה. הגענו לשדה התעוםה ושוב נאמר לי שהטיסה בוטלה ורק בשעה 17:00 תהיהיה טיסה. אנחנו בשדה משעה 02:30 מה אני אמור לעשות 17 שעות. לא קיבלנו מלון או ארוחות ישנו על הרצפה וכמובן קנינו ארוחות מכספנו. ראוי לציין שרכשתי את כל העיסקה דרך חברת אל על כולל טיסות ההמשך לפלורידה היות ואל על יש הסכם עם חברת ג"ט בלו . ראוי להוסיף שבנמל תעופה קנדי דלפק אל על היה ריק במשך עשר שעות שאני הייתי נוכח שם ומתוך ייאוש כבר סידרתי בכוחות עצמי את המשך סידורי הטיסה לפלורידה.וככה במקום שאני אגיע לפלורידה בייום שני ה 13.3.17 לפלורידה הגעתי ביום רביעי בשעה 21:00 זאת אומרת יצאתי יום ראשון מהבית בשעה 19:00 הגעתי ביום רביעי בלילה וכל זאת בגלל עיכוב של אל על בטיסת היציאה. כאמור הפסדתי את הקרוז לבהמס ביום ד שעה 18:00 היות והיגעתי רק בשעה 21:00.לילות ללא שינה סיוט מוחלט ואין שום נציג בחו"ל שיכול לעזור. אגב כמעט כל הדלפקים מכל העולם מאוישים באנשים למעט אל על .מה שרציתי לאמר שחברת אל על מתחמקת מכל הלקוחות אפשר להיות על קו שירות לקוחוחת ימים שלמים ללא תגובה תתקשרו ותיוכחו. אני פשוט רוצה להביא את אל על לבית המשפט ופעם אחת שילמדו שבני אדם הם לא חיות אנחנו שילמנו ממיטב כספנו לצאת לטיול ולא למסע סיוטים כמו שקרה לי ולרעייתי.