פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת אל על LY 072 בתאריך 8/4 ממומבי לתל-אביב בוטלה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 8/4 הגענו מקטמנדו למומבי בטיסת קונקשיין של אל על. נחתנו בשעה 17:00 במומבי וטיסת ההמשך של אל-על הייתה מתוכננת לשעה 23:00.
התחילו בורדינג כרבע שעה לפני 23:00 , ובשעה 11:30 הודיע הטייס שכנראה לא נוכל לטוס הלילה בשל בעית חמצן בתא הטייס.
אנחנו קבוצה של 9 נוסעים ללא ויזה להודו ולכן היו צריכים למצוא לנו פיתרון בשדה, הצמידו אותנו לדייל הודי שסובב אותנו בשדה עד 5 לפנות בוקר עד שהגענו למלון שנמצא בדיוק מתחת לgate. ניסינו במשך כל הלילה ליצור קשר עם נציג אל על ,אך ללא הצלחה, גם בשדה ביקשנו לדבר עם נציג מטעם אל על אך לא היה אחד כזה.
היום, 9/4 13:00 ועדיין לא קבלנו התייחסות או עידכון לגבי מועד הטיסה.
כרגע ממתינים ללא כל ציוד/ ביגוד , ללא מידע לגבי מיקום המטען שלנו, וחשוב לנו מאוד להגיע לליל הסדר בזמן .
מתוסכלים מאוד מחוסר התקשורת והאכפתיות של חברת אל-על.
כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה