פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפני הטיסה נמסר לנו שאם נרצה לשנות מקום חזרה יעלה 100$ ובפועל העלות היא 360$??? נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
טסנו עם אל על מת"א לרומא וחזרנו ממילאנו לת"א ב-4/7. מאחר והיינו אמורים להיות בהפלגה פרטית - לא היינו בטוחים מהיכן נחזור אז שאלנו לפני הטיסה "אם נשנה את מקום החזרה לת"א כמה קנס אם בכלל יעלה לנו?" נענו בתשובה "100 דולר". באמת יומיים לפני הטיסה החלטנו שאנו רוצים לחזור מרומא (ולא ממילאנו כפי שהזמנו מלכתחילה) מאחר ולא הפלגנו רחוק מידי מרומא. התקשרנו לאל-על ולפתע נאמר לנו - שהקנס הוא 100$ ובנוסף עלינו לשנות מחלקה וזה יעלה לנו תוספת של 260$ סך הכל על מנת לשנות את החזור מרומא - עלות של 360$!!!!לאדם. בנוסף, לכרטיס השני נאמר כי לא בטוח שאפשר בכלל לשנות. הרגשנו ממש מרומים. כי בפירוש שאלנו את השאלה כמה וכמה פעמים - ואמרנו שלא יהיה נורא מבחינתנו להוסיף 100$ אך בעצם היה עלינו לשלם כרטיס כפול לאדם. בסופו של דבר שכרנו רכב מרומא ועלינו צפונה למילאנו ע"מ לטוס משם. + בית מלון במילאנו. לעולם לא נטוס יותר עם אל-על.
בזבוז זמן, כספי ועוגמת נפש. סוג הנזק :
תדבקו בפרטים שאתם מוסרים מלכתחילה ואל תרמו אותנו. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה במשרדנו מספרה 2006-7225 לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם משרדנו 03-9716281 תגובה:
תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה