|
|
|
|
|
|
אי קבלת תשובה והתייחסות לתלונה חמורה שתשובתכם שהתקבלה מ 21/7/17 |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
העברתי אליכם אני ב 19/20 ליוני תלונה על ישיבה ב מושב לא תקין בטיסה
ב 27/6 ללוס אנג'לס . הערה שהועברה אליכם גם ישירות ע"י רכזת הטיסה
במיל. ציינתי שבגלל המושב (במחלקת פרמיום ) נפגע טיולי באלסקה .
במיל המקורי הרחבתי ופרטתי . עד ה- 22/8 לא נתקבלה תגובתכם .
למרות המחויבות לתגובה תוך עד 30 יום! מצפה לתגובה מידית ועניינית
|
כאבי גב קשים |
סוג הנזק : |
התייחסות. פיצוי שווה כסף על אובדן ההנעה מהטיול. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|