פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנות כרטיסי טיסה - דרך האינטרנט או דרך הטלפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במשך יומיים נסיתי לדבר בטלפון לנציג אל על -ולמרות המוסיקה, וההודעות החוזרות - לא טרחו לענות. מצאתי את מספר הטלפון של אל על בניו יורק - והם אנו תוך דקה אך לא יוכלו לעזור לי למחירים של כרטיסים אשר נמכרים בארץ - והמליצו בחום שאתקשר למשרדם בארץ.
נסיתי גם דרך אתר האינטרנט. האתר על הפנים. כשאני מסמן טיסה, למשל, ביום שבת (יכוליות גם מוצאי שבת) - המחשב עונה לי שלא ניתן לבצע הבקשה וזורק אותי החוצה. אצל חברות אחרות - ראיתי שהם מצאתי לפחות כמה ימים סביב הבקשה כך לאפשר בחירה אחרת מבלי למלא את הטופס שוב ושוב.

בקיצור - אין לי עם מי לדבר בחברת אל על.
לפחות שיעמידו מספר 1-800 לשימוש הציבור שלפחות ההמתנה הנורה על חשבונם.

אצל חברת קונטיננטל - התחרות לטיסות לארצות - אנו מיד לטלפון וקבלתי שירות "10".

אשמח לשמוע מהחברה - ויותר טוב מאשר לשמוע - הייתי רוצה לראות שיפור מהיר.

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה