|
|
|
|
|
|
הזמנות כרטיסי טיסה - דרך האינטרנט או דרך הטלפון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך יומיים נסיתי לדבר בטלפון לנציג אל על -ולמרות המוסיקה, וההודעות החוזרות - לא טרחו לענות. מצאתי את מספר הטלפון של אל על בניו יורק - והם אנו תוך דקה אך לא יוכלו לעזור לי למחירים של כרטיסים אשר נמכרים בארץ - והמליצו בחום שאתקשר למשרדם בארץ.
נסיתי גם דרך אתר האינטרנט. האתר על הפנים. כשאני מסמן טיסה, למשל, ביום שבת (יכוליות גם מוצאי שבת) - המחשב עונה לי שלא ניתן לבצע הבקשה וזורק אותי החוצה. אצל חברות אחרות - ראיתי שהם מצאתי לפחות כמה ימים סביב הבקשה כך לאפשר בחירה אחרת מבלי למלא את הטופס שוב ושוב.
בקיצור - אין לי עם מי לדבר בחברת אל על.
לפחות שיעמידו מספר 1-800 לשימוש הציבור שלפחות ההמתנה הנורה על חשבונם.
אצל חברת קונטיננטל - התחרות לטיסות לארצות - אנו מיד לטלפון וקבלתי שירות "10".
אשמח לשמוע מהחברה - ויותר טוב מאשר לשמוע - הייתי רוצה לראות שיפור מהיר.
|
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|