פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומעליב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת הצ'ק אין לטיסה מבנקוק לת"א בתאריך 27.6.06 נתקלתי ביחס מעליב ומזלזל מצד צוות הקרקע בבנקוק.
שינוי מועד טיסה שנערך מראש ושולם בארץ לא נרשם באופן ברור כנראה לאחראית על התשלומים בדלפק, דבר שהצריך ממני לבירורים בעת הצ'ק אין. הזלזול מצד הפקידה נציגת החברה היה נוראי. כל שנדרש ממנה היה לבדוק בצורה מסודרת, אולם זו העדיפה לצעוק עלי שעלי לשלם והיא אינה מוצאת ששולם. אחרי התעקשות מצידי- היא נאותה ללחוץ על כמה מקשים במחשב שלה ולראות שאכן כל התשלומים הנדרשים שולמו מראש.
ולא רק זאת. בעת הצ'ק אין ביקשתי להעלות תיק נוסף- שמשקלו אינו עולה על המכסה המותרת. התיק הכיל חפצים רגישים, התיק הכיל שליש מנפחו- והסכמתי לקפלו כך שלא יתפוס נפח מיותר. כל בקשותי ותחנוני לא הועילו אל מול דיילת הקרקע הקשוחה. היא הסכימה שהתיק שיאר איתי עד לעליה למטוס- והסבירה לי שאח"כ יעלה למטוס עם הנוסעים ולא עם הכבודה.
בפועל בעת העליה למטוס ניגשה אלי דיילת קרקע אחרת - שהודיעה שתיק זה יעלה עם הכבודה. שוב בקשות ותחנונים ונסיון להסביר- כל זאת אל מול דיילת קרקע תאילנדית, שכאשר לא נוח לה, פתאום לא הבינה אנגלית. שלחה אותי לאיש הביטחון- וזה לא הסכים לדבר איתי בכלל ועשה עצמו כלא שומע אותי.
פנה אלי נציג אלעל במקום ישראלי -איש מבוגר ולצערי אין לי את שמו.
בעת נסיוני להסביר את בקשתי, נכנסים ועוברים בסך נוסעים אחרים אשר כבודתם גדולה בנפחה משלי. כשהערתי את תשומת ליבו לכך שיש כאן חוסר סדר ואני מרגישה שישנה כאן היתפלות מיותרת אלי- הוא שטח טענות לא נכונות בעליל (מבלי שידע אף כי אין הוא צודק תירץ זאת שאלו נוסעים במח' ראשונה. אני יודעת שהם לא- מכיוון שישבו לידי לאורך הטיסה).
הטענה שלי היא שיש יחס נוראי מצד צוות הקרקע- צוות תאילנדי בבנקוק.
האם כך אלעל נותנת שירות לנוסעי הבית?????
אותו נציג מבוגר אף- שוב בלי שיהיה לו בסיס לדבריו טען שהדיילת עשתה עצמה כלא מבינה אנגלית מכיוון שהנוסעים הישראלים יש להם נטיה להיות תוקפניים
א. לא נכון- לא הייתי תוקפנית
ב. אולי כדאי לשים לאור דבריו אנשי צוות שיוכלו לעמוד ב"פרץ הישראלי"????

נעלבתי מאוד- מהיחס המשפיל ומחוסר הרצון לעזור
אני לאחר טיול ארוך מאוד שכלל המון טיסות ברחבי העולם ובמזרח הרחוק בפרט- בכל הטיסות הזרות, הבינו את האנגלית שלי, וקיבלתי פתרון לכל מענותי
מלבד בחברה התעופה הישראלית
ולכן קשה לי להבין את הטענות שהעלה הנציג הישראלי.
זו היתה הטיסה האחרונה שלי באלעל- אני אנסה תמיד למצא חברת תעופה אחרת
לכל טיסה שלי- וכך אמליץ גם למכרי וחברי
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבעיה היא לאל-על. הפסידו לקוחה. ואולי את כל מעגל ח פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ומספרה אצלנו 2006-7830 תגובה:
ישלח ישירות ללקוח תוך 21 ימי עבודה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה