|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
סבג פרח |
שם/כינוי: |
יום רביעי 26 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
בנקוק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
טסנו בטיסה ישירה לבנקוק - הטיסה עורכת 10.5 שעות . במשך כל הטיסה הוגשה לנו ארוחה אחת בלבד גם בהלוך וגם בחזור שנאלצנו להתארגן לתזונה. נאמר לי אחר כך שבמזנון היו עוגיות יבשות .
מי היה מאמין שחברה שדורשת מחיר הכי גבוהה בשוק , תמעיט ותתקמצן באוכל לנוסע שלה.
|
תפקחו את העיניים יש עוד הרבה חברות תעופה והיחס אצל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|