פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
סבג פרח שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בנקוק כתובת:
תיאור הבעיה:
טסנו בטיסה ישירה לבנקוק - הטיסה עורכת 10.5 שעות . במשך כל הטיסה הוגשה לנו ארוחה אחת בלבד גם בהלוך וגם בחזור שנאלצנו להתארגן לתזונה. נאמר לי אחר כך שבמזנון היו עוגיות יבשות .
מי היה מאמין שחברה שדורשת מחיר הכי גבוהה בשוק , תמעיט ותתקמצן באוכל לנוסע שלה.
תפקחו את העיניים יש עוד הרבה חברות תעופה והיחס אצל פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה