תלונות אל על

לוי אודליה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ב- 15/09 יום שישי. הגענו לשדה התעופה נתב"ג בשעה 16:00 שמחים וטובי לבב בדרכנו לחופשה שעליה פינטזנו בחודשיים האחרונים. טיסה לתיאלנד שהוזמנה דרך חברת "לראות עולמות" התל אביבית עם חברת התעופה " סאן- דור"! כשהגענו ל"בורד" גילנו שמס' הטיסה שלנו לא מופיע- על הכרטיס, כך וידאנו בשנית, התאריך היה ה- 15/09. לאחר שכיתתנו רגלנו בטרמינל החדש הגענו למשרדי "אל על" שם קיבלה אותנו (לאחר שהמתנו דקות ספורות) נציגתם דורית ששון- שבישרה לנו לאחר בירורים שהטיסה שלנו בוטלה והסוכן שלנו אמור היה להודיע לנו. כשניסיתי לצור קשר עם חברת הנסיעות הגעתי (אני מזכירה שיום שישי בצהרים) לחברת ההודעות של "לראות עולמות" ונאמר לי להשאיר מס' ויחזרו אלי. כמובן שאת הנייד השארתי בדירתי בתל אביב כך שהייתי צריכה למצוא מס' שאליו יכלו ליצור איתי קשר. לצערי השיחה הראשונה שקיבלתי מחברת "לראות עולמות" היתה בשעה 19:00 לאחר שכבר הגעתי לביתי ותשובות לשאלותי איין. בדלפק "אל על" עשו לנו בוקין למחר וזה לאחר שבילנו שם כמה שעות. היו לנו טיסות קונקשיין שנאלצנו לבטל ולשלם עמלת ביטול, שילמנו על מונית ספיישל הלוך לשדה גם ביום שישי ושוב למחרת. נאלצנו להתחיל את הטיול בפוקט ולא בקוסמוי כי לא היה מקום בטיסות של יום שבת וכמובן כל החוויה של ההגעה לשדה והחזרה הביתה בבושת פנים. מהיום שנחתנו אנו מנסים לקבל תשובות מ"לראות עולמות". מנכ"ל החברה מכיר את כל פרטי המקרה ואפילו לא טורח לחזור להודעות החוזרות והנשנות שאנו משאירים לו וסוכנת אורנה שאיתה נסגרה העסקה המקורית אף ענתה בזילול ובחוסר סבלנות על טענותינו.. אלעל מטילה את האחריות על הסוכנים והסוכנים לא עונים לנו בכלל!