פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה- חוסר התייחסות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
למטפלים שלום רב,
להלן העתק המכתב אשר נשלח בתאריך 20 לאוקטובר 2005. בינתיים- במיוחד בשל היותי נוסע מתמיד- פניתי גם בבקשה לקבל מושב ליד המעבר ונדחיתי!!!! נמסר לי טלפון של מר מייק סטיימן עם הבטחה שהוא תמיד עונה- טלפון 03-9716778 ולמרות שהשארתי הודעה בתקליט (המבטיח חזרה מהירה אל הפונה...) לא נעניתי.
אני אמורה לטוס מחר ולכן אני משאירה הכל בידיכם בתקווה לקבלת טיפול אמיתי!!! ועל כך אני מודה מראש כמובן!

הנדון: כירטוס עבור טיסה להונג קונג- 7 לנובמבר 2005

ביום 9.10.2005 ניגשתי לסניף איסתא בהרצליה להזמין כרטיס טיסה להונג-קונג .
נאמר לי כי יש הצעה מיוחדת של אל-על: טיסה הלוך ושוב כולל מיסים בסך 753.00 $ .
נאמר לי שמחיר המבצע מגביל את הנסיעה כולה ל- 22 יום והחלטתי לקבל זאת.
הייתי מוכנה לשלם מייד אבל נאמר לי שאל-על לא מאשרת עדיין את הכירטוס לכיוון הונג-קונג (לא הייתה בעייה עם קביעת מקום לדרך חזרה בתאריך 30 לנובמבר 2005).
באיסתא המשיכו לנסות בימים שאחרי ועדיין האישור לא ניתן.

ביום ראשון, 16.10 שמחתי לשמוע שהאישור ניתן אבל מאד התאכזבתי כאשר שמעתי את "התוספת" : המחיר הקודם שנאמר לי היה נכון לכירטוס רק עד ה- 14 לחודש!!!! אבל הרי באיסתא ניסו זאת עבורי- אל על הייתה זו שלא אישרה- מדוע על כן עלי לשלם כעת את המחיר הגדול יותר שהוא - 902.50 $ ?

אני חברה במועדון הנוסע המתמיד- מספרי TL3286622

פניתי למועדון הנוסע המתמיד שם נאמר לי (אני מקצרת) : "רק הסוכנת שלך יכולה לברר זאת עם הסוכנת שלנו". למשפט הזה היה לטעמי "ריח" לא נעים ורמיזה ממש לא נעימה.

מכל מקום- הסוכנת שלי ניסתה לברר את הנושא עבורי ונאמר לה שאי אפשר "להחזיר את הגלגל".

אני לא מבינה מדוע עלי לתת לאל-על "במתנה" סכום של 150 דולר כאשר אני פעלתי כשורה .

אשמח לקבל תשובה מהירה מסיבות מובנות.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ואם אפשר- מכתב התנצלות פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה