פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נקודות בחשבון הנוסע המתמיד אשר תוקפן עומד לפוג נושא התלונה:
מנור תמר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן-יהודה כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי תמר ואני חברה במועדון הנוסע המתמיד של אלעל, מספר חבר TL7152812.
לאחרונה קיבלתי מכתב לגבי תפוגת תוקפן של הנקודות אשר צברתי במועדון
הנוסע המתמיד.
לא מקובל בכלל שחברת אל על תעמיד תוקף לנקודות שאנו הנוסעים צוברים בכרטיסי אשראי או בטיסות עליהן שילמנו כמה מאות דולרים יותר מהחברות המתחרות לאל על כדי לקבל כרטיס טיסה בעתיד כאשר נגיע לצבירה הדרושה.
חברת אל על היא חברת התעופה היחידה בעולם שמחייבת בתשלום עבור
הצטרפות למועדון שלה. הכרטיסים שלה יקרים יותר משמעותית מחברות אחרות, המטוסים פחות מפוארים ונוחים בהשוואה למשל לוירג'ין אז מה היתרון לטוס באל על?
הצטרפתי לוירג'ין ולקונטיננטל ולא חויבתי אף לא בדולר אחד.הנקודות שלי בחברות הללו תקפות ואין תאריך תפוגה להן,אוכל להשתמש בהן בעתיד מתי שאחפוץ בכך.
האם חברת אל על חפצה בכך שישראלים לא יטוסו בחברת התעופה של ישראל? החברה אמורה לעודד אותנו לטוס עמה הן מסיבות כלכליות עסקיות טהורות והן מסיבות לאומיות.
כול בני משפחתי גרים במיאמי, ארה"ב ואני מקפידה לטוס אליהם לפחות פעם בשנה. בטיסה הבאה שלי אני לא אבחר באל על כי אין שום ערך מוסף אם אני לא צוברת נקודות שאוכל להשתמש בהן בזמן שמתאים לצרכים שלי.
כדי למנוע את בריחת הנוסעים לחברות אחרות על חברת אל אל לפחות לאפשר לנו הנוסעים להשתמש בנקודות שצברנו במיטב כספנו כרצוננו.

אודה לחברת אל על על התייחסותה לנושא זה.

בברכה,
תמר





כספי סוג הנזק :
הסרת תאריך תוקף לנקודות במועדון הנוסע התמיד. פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
הפניה התקבלה ומספרה 2007-478 תגובה:
ישלח ללקוח תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה