פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למטען + איחור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט טסנו עם אל על לארה"ב. בטיסה זו 4 ארגזי מטען שלנו נשברו ונהרסו בצורה חמורה, כך שלא ניתן היה להשתמש בהם עוד. צוות שירות הלקוחות של אל על בשדה התעופה קנדי לא עזר לנו במאומה – אפילו קופסאות קרטון לא קיבלנו! נאלצנו לרכוש 3 מזוודות חדשות בשדה התעופה בעלות של 360$. יש לציין כי השתמשנו בשירות טרום-טיסה, כך שבמידה והמטען לא מתאים, הצוות היה צריך ליידע אותנו על כך והיינו חוזרים הביתה ואורזים אחרת. קבלת המטען ע"י "אל-על" משמעותה קבלת אחריות על הגעתו בשלום. בגלל הארגזים השבורים איבדנו מספר פרטי לבוש – חולצות ומכנסיים, ופריטים נוספים הוכתמו. הערכת הנזק – 200$.
בגלל האיחור הפסדנו את טיסת ההמשך לסן-דייגו ונאלצנו להישאר בניו יורק במשך 24 שעות. יש לציין כי סיימנו את תהליך ההגירה, המכס ואיסוף המטען והגענו לדלפק שירות הלקוחות בשעה 18:00. טיסת ההמשך יצאה בשעה 18:05, כך שחצי שעה נוספת הייתה מאפשרת לנו להספיק להגיע אליה. למרבה המזל, יכולנו לשהות אצל קרובי משפחה כך שלא היו לנו הוצאות על מלון או תחבורה, אך את המטען הרב שהיה עימנו נאלצנו לאחסן בשדה התעופה ושילמנו על כך 123$.
למחרת, כאשר הגענו לטיסת דלתא מניו-יורק לסן-דייגו, נתבענו לשלם 200$ עבור מטען עודף! זאת מכיוון שתכולת 4 ארגזים חולקה בין 3 מזוודות. יש לציין כי אנחנו מצידנו ניהלנו את כל נושא המטען מול אל-על בארץ, כולל מטען יתר. לא הייתה מבחינתנו כל סיבה לעבור את כל התהליך מחדש, ובוודאי שלא לשלם מחדש.
הגשנו תלונה לאל על תוך7 ימים בצירוף כל הקבלות. לאחר קורב לחצי שנה קיבלנו מכתב שבו נאמר כי אל על אינה אחראית לארגזים אלא רק למזוודות. לנושא האיחור וכל ההוצאות בעקבותיו לא היתה כל התייחסות.
שלחתי מכתב נוסף לשירות הלקוחות - באימייל. לא קיבלתי כל תגובה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי - החזר כספי עבור הוצאות מיידיות שנגרמו לנו פתרון נדרש :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
דניאלה קינן גזית נציגת שם ותפקיד:
החלק של נזק למטען הועבר למחלקת תביעות כבודה.
החלק של אחור מטופל על ידי חלקת יחסי לקוחות מספר פנייה 2007-1692 .
תגובה:
התשובה תישלח ללקוח תוך 21 יום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה