פרטי התלונה

תלונות אל על

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיסה 3 שבועות מלפני הטיסה המיוחלת וכשהגעתי לטרמינל למסור את המזוודות נאמר לי שאל על מכרה יתר כרטיסי טיסה וזאת לאחר שהזמנתי 3 שבועות לפני ובמחיר יותר גבוה מכל הצעה אחרת שקיבלתי בדקה ה90 כמו שתמיד הייתי טסה
חשוב לי לציין שאני בעלת עסק בלונדון וביטול הטיסה היה מביא נזק כספי רב וכי פגישות היו מתבטלות , רק אחרי התמרמרות בשדה וצעקות וטלפונים , פגישה עם האחראי ונציגת קבלה שלועסת מסטיק מול לקוחות אל על נעניתי באולי נעלה אותך לטיסה ראוי גם לציין שהיו טסים שעלו לפניי וגם אחרי . פשוט בושות לחברת התעופה הבין לאומית של ישראל ממתי כשמזמינים טיסה אחרי שאתה משלם ומגיע לטרמינל יש מכירת יתר וכנראה ולא תעלה לטיסה, עם כל הפיצויים שלהם לא שוכנעתי שכך צריך להיות עוד עם הסוכן כשקונים כרטיסים צריכים להגיד זאת... דורשת תשובה..
עלבון וגם כספי סוג הנזק :

אל על שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה